Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00
Ifølge Stiften har Jønsson selv sagt, at han er meget langt fra at starte, fordi han ikke er i kampform.Jeg er stadig ikke helt fan af MA på offensiv midt. Ville selvfølgelig foretrække bech der eller Arne. Synes også Jønsson har fortjent en plads i startopstillingen i næste uge.
Havde jeg ikke tænkt på. Tak for infoIfølge Stiften har Jønsson selv sagt, at han er meget langt fra at starte, fordi han ikke er i kampform.
Og det bedste er, at han post-match udtaler, citat "I wasn´t thinking"....dear Binks - we know, it is a general thing about youMeget opmuntrende kamp. Navnlig første halvleg. Det var første kamp i sæsonen. Men fortsætter vi sådan. Så vil den slags kampe give tre point. Som denne også burde have gjort. Binks er allerede årets kæmpegriner.
“Alt for overtændt, og alt for ofte involveret i sådan noget idioti som det her”
- citat Peter Sørensen
Jeg bemærkede også Peter Sørensens kommentarer. Han er IKKE Binks-fanJeg så lige VAR situationen og optakten til straffesparket igen, og jeg må da indrømme at VAR kan have sin berettigelse ved sjældne lejligheder
Jakob Poulsen udtalte efter kampen i går at flytningen af Kristian Arnstad og Tobias Bech til de to 10’er positioner “helt klart var med til at ændre kampbilledet” i går. Det kunne godt tyde på at han godt kan se det ikke fungerer med Bech på 9’eren, og at Arnstad stadigvæk er bedst på 10’eren. Man må håbe at han tager den viden med til Polen.
Ja, eller Solbakken, Jønsson og Poulsen. Ingen af dem er åbenbart klar til at starte. Men så må man bruge Haugstrup eller rykke Anderson ned som makker til Knudsen. Vi skal have Arnstad på 10'eren og det er vildt at vi stadig må rykke ham tilbage efter sommerens tilgange. Jeg tror dog bare at JP har villet have et solidt udtryk fra starten af de to første kampe.Vi SKAL have en 9er, så Bech kan komme ned på 10eren og så må vi håbe at Yakob snart er klar til at spille, så Arnstad også kan rykkes frem
Men hvis Solbakken, Poulsen og Yakob er skadet, så er det svært ikke at spille Arnstad på 6’eren.Jakob Poulsen udtalte efter kampen i går at flytningen af Kristian Arnstad og Tobias Bech til de to 10’er positioner “helt klart var med til at ændre kampbilledet” i går. Det kunne godt tyde på at han godt kan se det ikke fungerer med Bech på 9’eren, og at Arnstad stadigvæk er bedst på 10’eren. Man må håbe at han tager den viden med til Polen.
Det lød nu meget som om Yakob var tæt på at være klar imod Brøndby, så mon ikke han kan starte på onsdag?Men hvis Solbakken, Poulsen og Yakob er skadet, så er det svært ikke at spille Arnstad på 6’eren.
Hvis alternativet er Badji, Tchamche eller Bogere på 9’eren, så er det nok også svært at ikke at spille Bech på 9’eren
Jeg tror udemærket godt han vidste det, men han valgte som han gjorde af nød
Jeg håber virkelig. Jeg ville intet have imod, at give tilliden er erfaringen til bl.a Haugstrup osv. lyngby er vigtigereDet lød nu meget som om Yakob var tæt på at være klar imod Brøndby, så mon ikke han kan starte på onsdag?
Så er der Haugstrup og Jønsson som indskiftere, hvis Solbakken fortsat er syg.
Hvad nu hvis det var deres A-Game du såFin stemning i går, vi sad på A3. Ikke meget jeg vil tilføje udover, at jeg vil have en Emmery jersey...men hvornår kommer de nye home/away trøjer igen ? Godt nok et lille lager eller et vildt salg igen !?
Vi er mestrene, derfor kommer ALLE hold med deres A-game...hey vent, det gjorde BØF ikke, så derfor er jeg skuffet over 1-1 resultatet.
AGF skal i Europa gruppespil i denne sæson og samtidigt sikre top 3-4 med mulighed/ adgang til gruppespil i næste sæson - jeg er f@cking træt af at spille fjerde violin når begmanden Beijmo ikke vælger AGF eller lignende scenarier.
LOL - BØFs A-game kom måske i 2 omgange i anden halvleg. I første halvleg skulle vi ha' straffet det med 2 mål - BØF kunne intet.Hvad nu hvis det var deres A-Game du så?
Jeg synes faktisk at de har taget Grev Ingolfs effektive defensiv med sig ind i den nye sæson, de havde ikke meget spil, men de var gode til at holde os fra chancer.