Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00
Er man ikke altid det?Jeg er simpelthen så bange for, at vi ender med at tabe pga den manglede skarphed.
Vi burde jo være klart foran ved pause
Er man ikke altid det?Jeg er simpelthen så bange for, at vi ender med at tabe pga den manglede skarphed.
Vi burde jo være klart foran ved pause
Hvis det er ham der har ændret på AGF så vi sløser på den måde er det klart han har en stor fordel.Thomas Nørgaard har tydeligvis ændret det igen i pausen. Det er åbenbart JPs kryptonit.
Hvis det er ham der har ændret på AGF så vi sløser på den måde er det klart han har en stor fordel.
Heldigvis kan vi jo, som Brøndby, også ændre fra bænken.Ser tungt ud.
Vi skulle have udnyttet vores gode første halvleg.
Det er han da utvivlsomt, Brøndby står nok lidt bedre på banen, men det var en fejl at JH og så dårlig opdækning der fører til målet og derudover ligner det mere lidt sløs fra vores side. Jeg ville ikke kalde AGF's spil rådvildt, men der mangler lige det sidste i for mange situationer.Det er bare et mønster med hans SJE i tiden. Han virker til at være dygtigt til at ændre i pauserne. Det er jo lykkedes, AGF er blevet rådvilde.
Det er han da utvivlsomt, Brøndby står nok lidt bedre på banen, men det var en fejl at JH og så dårlig opdækning der fører til målet og derudover ligner det mere lidt sløs fra vores side. Jeg ville ikke kalde AGF's spil rådvildt, men der mangler lige det sidste i for mange situationer.