Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00
Præcis. Han spillede jo i PolenJanni er ikke langtidsskadet. han er også på vej tilbage fra mindre skade. Han har været ude med karentæne de første to kampe.
Præcis. Han spillede jo i PolenJanni er ikke langtidsskadet. han er også på vej tilbage fra mindre skade. Han har været ude med karentæne de første to kampe.
Hvis tilgangen i dag var at han kunne spille, men skulle være klar til at gå ud hvis han mærkede noget, kan det blive det samme mod Sabah. Hvis det er en ny skade er det heldigt hvis han kan være med, men det kan også allerede være en længere skade. Hvis ikke er på 100% bliver det nok en afvejning. I princippet skal han selvfølgelig bare hviles, men det lidt smalle trup på nogle positioner og de mange skader gør at vi ender i en situation hvor vi kan blive nød til at tage lidt større chancer. Den kamp mod Sabah er bare så vigtig at vi skal stille op med det stærkest mulige hold på dagen.Jeg tror ikke han kan komme sig så hurtigt. Er der den mindste chance for, at han kan blive yderligere skadet skal han naturligvis ikke spille. Så må det bare blive den næste. Om det så er Camara eller en anden er ligegyldigt. Vi skal ikke risikere Tingager i f.eks 10-12 kampe for 1 kamp.
De skulle være hentet ind noget førHvis kampen i dag er et udtryk for vores niveau efter en midtuge kamp, så har jeg min tvivl om hvorvidt vi sætter en stime af sejre sammen ligesom sidste år.
Jeg ved godt jeg har skreget - meget - på forstærkninger, men i dag viser meget godt at vi mangler bredde
Der er jo en grund til en trup er mere end bare kamptruppen.Hvis tilgangen i dag var at han kunne spille, men skulle være klar til at gå ud hvis han mærkede noget, kan det blive det samme mod Sabah. Hvis det er en ny skade er det heldigt hvis han kan være med, men det kan også allerede være en længere skade. Hvis ikke er på 100% bliver det nok en afvejning. I princippet skal han selvfølgelig bare hviles, men det lidt smalle trup på nogle positioner og de mange skader gør at vi ender i en situation hvor vi kan blive nød til at tage lidt større chancer. Den kamp mod Sabah er bare så vigtig at vi skal stille op med det stærkest mulige hold på dagen.
Ikke uenig, men jeg tænker han kommer ind over Sebastian Jørgensen fordi han skal bidrage fysisk. Det gjorde han så ikke.Det var satme også umulige forhold at komme ind under. Intet hang sammen og bolden blev bare flækket op i 2. sals højde.
Anderson er nok en top 5 i lønbudgettet i AGF, så kritikken er rettet ind efter detNetop hjemvendt fra stadion. Fantastisk at være tilbage på Lyngby Stadion, de er gode værter som altid, og så med et helt perfekt fodbold vejr.
Jeg kan ikke byde ind med meget som ikke allerede er sagt. Vi spiller helt forfærdeligt, og er enormt heldige med det ene point. Vores unge gør sgu hvad de kan, hvor imod vores erfarne ikke helt rammer det de burde kunne.
At flere er så meget efter Anderson, allerede, efter kun 4 kampe, er vildt at læse. Det må næsten bunde i hvad man mente om ham sidst. Han bliver spillet ude af position, og er markant bedre end nogle af de faste som har været ringere. F.eks. Kahl som er været ringe, i dag laver han så også et straffe.
Giv nu lige manden noget tid til at falde ind i JP bold, gerne med det stærkeste hold, og ikke 4-5 debutanter omkring sig.
Videre til næste!
Så han var under niveau af f.eks Kahl og Bech i dag?Anderson er nok en top 5 i lønbudgettet i AGF, så kritikken er rettet ind efter det
Nej, bestemt ikke. De var ikke god men han var decideret ubrugelig
Det er han sikkert, men derfor skal han stadig have en fair chance for og vende sig til JPs spillestilAnderson er nok en top 5 i lønbudgettet i AGF, så kritikken er rettet ind efter det
Jeg synes ikke man kan tillade sig, at blive rigtig sur på en spiller der kastes rundt.Jeg var også lidt ude med riven efter kampen, men efter at have tænkt lidt mere over det, så mener jeg heller ikke, at vi burde lægge særlig meget i hans første halvleg. Han skal bare ikke spille HWB, på samme måde som at Bech ikke skal spille 9er positionen. Jeg tror, at vi (os der var efter ham i kampen i dag) lægger meget i den situation, hvor han kan spille chancen meget større ved at lægge den videre til Bogere eller RC. Han skal selvfølgelig også have kredit for at have tredje sidste fod på vores mål.
Anderson er nok en top 5 i lønbudgettet i AGF, så kritikken er rettet ind efter det
Nej, bestemt ikke. De var ikke god men han var decideret ubrugelig
Tingagers skade kan måske skyldes programmets. Men ikke AJ, JA og Callø. Med dem helt klar havde vores hold set markant anderledes ud i dag.Ja. Vi er ramt af skadet, blandt andet pga et tæt program, som vi jo så vidste vi ville have.
Flere herinde skrev jo også om,-at en type som Tingager ikke kunne holde til 4 kampe på 11 dage. Dertil en der så viste sig at være 120 minutter.
JA kommer også fra en tidligere skade, og derfor ikke usædvanligt han får lidt tilbagefald. AJ har også haft sin del af skader. Derudover er JA jo ret beset wingback.Tingagers skade kan måske skyldes programmets. Men ikke AJ, JA og Callø. Med dem helt klar havde vores hold set markant anderledes ud i dag.