Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00
Første gang spiller han ikke RC til en kæmpe omstilling og nu var han ved at koste sejrenAnderson tæt på at koste, hvorfor vil han ikke spille Rasmus Carstensen?
Første gang spiller han ikke RC til en kæmpe omstilling og nu var han ved at koste sejren![]()
Hvorfor spillede han så i dag..De sagde at Tingagers skade var en forstrækning under foden, som han også kunne mærke i onsdags i Poznan, så mon ikke det var præventivt?![]()
Jeg ved det jo ikke, men jeg tvivler stærkt på Tinager bliver klar.De sagde at Tingagers skade var en forstrækning under foden, som han også kunne mærke i onsdags i Poznan, så mon ikke det var præventivt?![]()
Hvis han kan være med mod Sabah kan han så få et hvil bagefter, men det er også udtryk for at vi er meget udsatte. I sidste sæson havde vi jo bare hvilet ham og ikke risikeret noget, hvis vi skal tage chancer risikerer vi at spillerne ryger ud i længere tid og det bliver selvforstærkende.De sagde at Tingagers skade var en forstrækning under foden, som han også kunne mærke i onsdags i Poznan, så mon ikke det var præventivt?![]()
Man kan vel ikke spille med en forstrækning under foden? Jeg tænker 4 ugers pause. Men indtil videre har vi jo ikke hørt en læges diagnose.De sagde at Tingagers skade var en forstrækning under foden, som han også kunne mærke i onsdags i Poznan, så mon ikke det var præventivt?![]()