Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00
Jeg har hørt hele truppen sidder over næste weekendHan får lov til at stå over i næste weekend, siger mine kilder.
Jeg har hørt hele truppen sidder over næste weekendHan får lov til at stå over i næste weekend, siger mine kilder.
Jeg tror gerne man ville skifte i løbet af sæsonen, så nu kan det godt være den plads er Hedenstads at tabe, dvs hvis han er den sikre sidste skanse vi håber på står han fremover.Ikke sikkert han har vippet JH ud på bænken, men han stod godt mod Poznan, så fair nok han får chancen igen.
Hehe jo, og det går nok også nu. Tingager spillede jo mere eller mindre samtlige minutter i en længere periode, men jeg ved ikke hvordan man havde kunnet løse det i dag på en måde man ikke ville være alt for nervøs over. Man havde måske været tvunget til bruge andre man meget gerne ville hvile.Han får lov til at stå over i næste weekend, siger mine kilder.
Det kan vi så få svar på nuHehe jo, og det går nok også nu. Tingager spillede jo mere eller mindre samtlige minutter i en længere periode, men jeg ved ikke hvordan man havde kunnet løse det i dag på en måde man ikke ville være alt for nervøs over. Man havde måske været tvunget til bruge andre man meget gerne ville hvile.