Spørgsmål om det nye software
❤Tak for indsatsen med det nye til alle der har en del i det. Det er en fornøjelse at se udviklingen, samt det arbejde i ligger i det ☺![]()
❤Tak for indsatsen med det nye til alle der har en del i det. Det er en fornøjelse at se udviklingen, samt det arbejde i ligger i det ☺![]()
Hvis man vender mobilen i landscape mode kommer muligheden for at springe i sider frem også i toppen.Jeg kan godt se den ikke er på mobilen. Der er en knap der hedder "Jump to new", den hopper til seneste ulæste indlæg i en tråd. Til sidste, afhænger lidt af hvor man står henne, altså om det er på forsiden eller i en tråd.
På forsiden kan du trykke på det tråden hedder, og så ryger du til sidste indlæg.
Bedste funktion EVER! Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er kommet til at trykke eller klikke forkert således at et LANGT indlæg blev mistet i udgivelses-fasen, hvorefter man konkluderer at det fandme bare kunne være ligemeget så@Salling23 Jo det kan man. Den gemmer automatisk hvert 30. sekund, og drafts gemmes i 24 timer.
Hvis du begynder at skrive noget i denne tråd, lader være med at sende det men bare går til forsiden efter for eksempel 5 minutter, og så går tilbage hertil, så vil editoren indeholde det du var begyndt at skrive på.
Så drafts hører til den specifikke tråd/conversation, hvor de er begyndt på.
Men husk, at de kun gemmes i 24 timerBedste funktion EVER! Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er kommet til at trykke eller klikke forkert således at et LANGT indlæg blev mistet i udgivelses-fasen, hvorefter man konkluderer at det fandme bare kunne være ligemeget så![]()
Tjek. Jeg tænker på alle de gange hvor jeg har trykket F5 ved en fejl, klikket cmd-tal (åbning af specifik fane i safari), eller andet, det er ikke til at holde ud. Men nu er det, altså til at holde ud. For nu vil teksten dukke frem igen. Aahhh
Den er nu tilgængelig hvis du er på en PC eller Mac:Jeg bruger også et andet forum til noget andet, og det minder lidt om det her. Her er det muligt at indsætte en gif direkte fra en database ved at trykke på en knap i redigeringsbjælken, ligesom hvis man skal indsætte en smiley, billede osv. Er den feature ikke mulig her? Det giver lidt andet liv til en fodboldside, forudsat at det bruges ordentligt, og alle ikke plastrer det til med gifs![]()

Tryk på linket i "Topic"-kolonnenJeg skal helt klart lære at bruge det nye, og det kommer vi garanteret også hurtigt efter - tak for indsatsen!
-men hvor trykker jeg mig til seneste ulæste post i en tråd?
View attachment 16

Det er også korrekt opførselDet virker til at hvis IKKE der er nye indlæg i en tråd jeg klikker på, så kommer jeg til første indlæg på første side. Men hvis der ER nye indlæg, så ledes jeg direkte hen til det nyyeste. Det er på mobil.

Jeg vil dog gerne se på muligheden for, at man pr. automatik kan blive ledt hen til sidste indlæg, hvis flertallet ønsker det![]()
For mig vil det give mere mening for mig på dén måde, men måske det giver mening for andre at komme til første postJeg vil dog gerne se på muligheden for, at man pr. automatik kan blive ledt hen til sidste indlæg, hvis flertallet ønsker det![]()