Spørgsmål om det nye software
Hold da op, et snylterforetagende.
Hold da op, et snylterforetagende.
Mit bedste råd er at besøge cykeltråden. Det er en garanteret AGF-fri zone med masser af aktivitet, og der hopper kæden aldrig af.Findes der, i det her halv-nye software, en måde at browse alle indlejrede medier i en given tråd?
-sig, hvis jeg godt kunne tænke mig at bladre alle billeder i Stadiontråden for eksempel, eller hvis jeg efter en 4-0 nedsmeltning oppe i Viborg på søndag har akut behov for at bingehelbrede et desillusioneret sind i Underholdningstråden, uden også at skulle igennem hundredevis af sider med nuvel ofte eller til tider relevante input og kun få, enkeltvise gentagelser på tværs af forum - er det muligt et sted, jeg ikke har opdaget endnu, eller vil det mon eventuelt kunne undersøges tilføjet?
Hvis det er det samme som på iPhone, så trykker du på det midterste ikon nede i bunden. Firkanten med en pil. Dernæst vælger du “føj til hjemmeskærm”. Så ligger der et ikon på dit “skrivebord”.Det er vist forklaret een gang, men jeg husker ikke hvordan og kan ikke finde forklaringen:
Hvordan får jeg et “app-lignende” link til at ligge på min Ipad?![]()

Check! Og tak for svarHvis det er det samme som på iPhone, så trykker du på det midterste ikon nede i bunden. Firkanten med en pil. Dernæst vælger du “føj til hjemmeskærm”. Så ligger der et ikon på dit “skrivebord”.
View attachment 4392