Transfervindue Sommer 2026
Ingen af os aner jo om CV ikke har lavet noget, eller om der reelt ikke er ret mange spillere der vil til os.
Det ville være også være mærkeligt hvis han sagde “Vi ved at CV ikke laver en skid”?Jønsson sagde nærmest direkte - at "vi ved CV arbejder hårdt på at hente noget".
Det ville være også være mærkeligt hvis han sagde “Vi ved at CV ikke laver en skid”?
Njoh, jeg kan da sagtens sige til eksterne, at “jeg ved min chef arbejder hårdt på et eller andet”, uden at min chef har sagt det til mig. Det handler jo om loyalitet og om at bakke op om organisationen.Ja - men hvis han ikke var blevet fortalt/meddelt af CV/JN at der arbejdes på x og y - så sagde han det sgu nok ikke?![]()
Hvorfor satser man med Arnstad eller Bech? Eller Jønsson? Det er let at være bagklog. Man forventer vel at folk kan spille fire kampe i en ny sæson uden at få fysiske problemer. De fleste af de skader vi har handlet jo heller ikke om, at spillerne har spillet for meget.Vi spiller om 4.3 mio € i de næste to kampe mod Shaba. Det får man som taber af CL playoff. Hvorfor satser man med Tingair i denne kamp??
Ja, Magnus Jensen er en rigtig løsning som backup for BigTing på et fint superliganiveau.. Han ville kunne aflaste Ting i enhver kamp hvor vi får brug for Ting i efterfølgende kamp.. Han er en holdspiller, han er en leder, en fighter og han er god på låget offensivt og defensivt..Flere nævner Magnus Jensen. Jeg vil tillade mig at stille spørgsmålet: Er det ikke kun et udtryk for en slags panik, fordi vi er på pumperne i forsvaret? Er han virkelig den rigtige løsning på den lange bane, hvis man tænker man gerne vil spille europæisk?