Transfervindue Sommer 2026
Måske en kontroversiel holdning herfra: Hvis det koster 35 mio for en angriber på Linds niveau, så brug pengene i de andre kæder.Alexander Lind koster 24 millioner plus 11 millioner i bonus og 20% i videresalg..
Skifter til FCN
Det lyder som en mærkelig ting at gøre, når nu at lind ikke ville skifte til os af andre grundeJeg tror man skal se Lind transferen som et billede på hvad CV har fået til rådighed af budget
Helt enig - pony up, AGF, nu kører toget til EuropaJeg tror desværre ikke, at det bliver meget billigere, hvis man skal have en angriber med kvalitet.
Så ikke så meget nyt under solen. Wahlstedt og Peacock-Farrel blev jo også valgt foran Hansen. Nu må vi se, hvordan det ser ud efter nogle kampe. Vil da være fedt, hvis Hedenstad slår til. Men mon ikke Hansen også skal få nogle kampe. Men det lå lidt i kortene, da Hedenstad blev forlænget.Vores 2.målmand og 1.målmand bytter plads - har jeg hørt fra kilde tæt på!
Det tror jeg slet ikke.Jeg tror man skal se Lind transferen som et billede på hvad CV har fået til rådighed af budget
Men hvis interessen har været reel fra AGF, så har man også været klar til at lægge de penge han bliver handlet for. Altså en transferrekord for klubbenDet tror jeg slet ikke.
Lind kan godt lide at bo i København, elsker trygheden i FCN og har noget imod AGF.
Spørgsmålet er helt oplagt, om han kan sælges videre. Værdi skal man nok få rigeligt af mens han er i klubben, men det virker jo ikke voldsomt sandsynligt han bliver solgt til udlandet om et par år.tja. Hvis han udløser den bonus, så har han nok leveret og været pengene værd. Jeg havde gerne set ham. Men det kommer selvfølgelig an på hvem CV henter i stedet.
Jeg tror desværre, at Lind var den største (selvom den var lille) mulighed for at få en angriber spillet nogenlunde ind inden vores første Europa-kampe. Jeg tvivler stærkt på, at der kommer til at ske meget på transferfronten inden VM er slut (pånær RC måske). Det er virkelig helt dødt over en bred kam. Selv hos FCK og FCM, som nok står overfor en lige så stor udskiftning som os, er der musestille.
Vi må nok bare væbne os med tålmodighed og håbe, at den nuværende trup rækker mod Lech.
Jeg har kæmpe tillid til den trup, vi har. Der er blevet stillet spørgsmål til vores trup hele sidste år. Jeg sagde ikke en lyd den anden vej. Jeg ved ikke, hvor mange der fortalte mig, at det var for få, at de ikke var gode nok, vi var ikke brede nok og bænken var ikke god nok.
Jeg synes egentlig, det blev vist den vej rundt, at vi var i stand til at måle antallet af spillere op imod, hvad det var, vi havde foran os af opgaver. Det tror jeg, vi kan igen. Og det er vores målsætning at gøre det igen.
For os er kvaliteten af truppen vigtigere end antallet af spillere, og vi er rigtigt glade for de spillere, vi har. De har jo lige vundet DM. Og ja, der er nogen, der har forladt os, og så er det typisk sådan, at der er nogen, der vokser op og viser sig frem.
Ser nu ud til de er ved at købe en ghaneser for 3 mio euro - hvis og såfremt deres højeste pris til dato for ny spiller ( husker ikke hvor jeg læste dette, beklager )Lige nu ser det ud til at Poznan også kun har afgange og ikke tilgange.
Ok, jeg kiggede kun på deres officielle side, så jeg havde ikke set der muligvis er noget på vejSer nu ud til de er ved at købe en ghaneser for 3 mio euro - hvis og såfremt deres højeste pris til dato for ny spiller ( husker ikke hvor jeg læste dette, beklager )
Ser nu ud til de er ved at købe en ghaneser for 3 mio euro - hvis og såfremt deres højeste pris til dato for ny spiller ( husker ikke hvor jeg læste dette, beklager )