Transfervindue Sommer 2026
Har vi nogen viden om at Bech overhovedet ønsker at komme afsted igen? Jeg tror i hvert fald ikke at han vil være en der står og kræver at blive solgt til sommer. Så måske lidt for tidligt at pille ham ud af ligningen.
Har vi nogen viden om at Bech overhovedet ønsker at komme afsted igen? Jeg tror i hvert fald ikke at han vil være en der står og kræver at blive solgt til sommer. Så måske lidt for tidligt at pille ham ud af ligningen.
Ikke sikkert han sådan craver det, men han er jo stadig en professionel fodboldspiller, og lad os sige han kan gå fra 150.000 om måneden til 500.000 i en klub i udlandet, så tror jeg da han tager chancen. Han kan jo nok altid vende tilbage til DK og bare give afkald på løn.Har vi nogen viden om at Bech overhovedet ønsker at komme afsted igen? Jeg tror i hvert fald ikke at han vil være en der står og kræver at blive solgt til sommer. Så måske lidt for tidligt at pille ham ud af ligningen.
Så bliver du sgi nødt til at synge Janni en SerranadeSnakken forstummer når Serra scorer 9 mål i foråret og Borgere laver 5
Men ja. Der skal 100% en ny 9’er ind til sommer.
Ja, og en del af det som holder på ham pt. er sammenholdet i truppen osv. Hvis halvdelen er væk til sommer er det nok noget nemmere at tænke, at så smutter jeg sgu også.Ikke sikkert han sådan craver det, men han er jo stadig en professionel fodboldspiller, og lad os sige han kan gå fra 150.000 om måneden til 500.000 i en klub i udlandet, så tror jeg da han tager chancen. Han kan jo nok altid vende tilbage til DK og bare give afkald på løn.
Men jeg tænkte mere på den ADHD-historik, som i første omgang gjorde at han ikke trivedes i udlandet og ville hjem til Danmark, selvom han havde andre muligheder.Ja, og en del af det som holder på ham pt. er sammenholdet i truppen osv. Hvis halvdelen er væk til sommer er det nok noget nemmere at tænke, at så smutter jeg sgu også.
campo.dk
Det er da bestemt en god mulighed.I forhold til 9'eren, kunne man forestille sig, at vi hentede Frederik Ihler hjem?
Sidste sæson for Elfsborg spillede han 28 kampe og scorede 7 mål i Alsvenskan og 4 mål i 9 conference league kampe.
Han er kun 22, så mere eller mindre på vej ind i sine bedste år, men stadig med mulighed for at udvikle sig. Og så har han for nylig udtalt, at han godt kunne tænke sig at spille for AGF på et tidspunkt:
![]()
Slog aldrig igennem i AGF: Drømmer om at vende tilbage
Talentet nåede kun otte kamp på AGF's førstehold, men han håber, han får muligheden igen en dag i fremtiden.campo.dk
Han scorede så også imod os på træningslejren i vores 2-1 sejr over Elfsborg (godt nok i den ekstra halve time uden rigtig dommer).I forhold til 9'eren, kunne man forestille sig, at vi hentede Frederik Ihler hjem?
Sidste sæson for Elfsborg spillede han 28 kampe og scorede 7 mål i Alsvenskan og 4 mål i 9 conference league kampe.
Han er kun 22, så mere eller mindre på vej ind i sine bedste år, men stadig med mulighed for at udvikle sig. Og så har han for nylig udtalt, at han godt kunne tænke sig at spille for AGF på et tidspunkt:
![]()
Slog aldrig igennem i AGF: Drømmer om at vende tilbage
Talentet nåede kun otte kamp på AGF's førstehold, men han håber, han får muligheden igen en dag i fremtiden.campo.dk
Janni Semeritus?
Hvis han laver 9 kasser i foråret synes jeg da Stone Cold Serra er ret oplagt. Lyder som en wrestlerJanni Semeritus?
Hvad fanden er det, jeg har startet???
I mellemtiden kan jeg ikke selv komme på en fed variation, men jeg hælder til Serra666 eller Serraneseren.
Det kan sgu hænde sig, at jeg tager det navn uanset... der er noget swung over det og i skrivende stund også en sjat ironi, der passer ret godt med, hvem jeg er!Hvis han laver 9 kasser i foråret synes jeg da Stone Cold Serra er ret oplagt. Lyder som en wrestler![]()