Transfervindue Sommer 2026
Fra artiklen:Så er der sgu endelig lidt angriber-rygter. Lasse Nordås som vi tidligere har været interesseret i, skulle vi åbenbart fiske efter igen: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/agf-i-kontakt-om-norsk-angriber
God alder og lyder til han præsterede fint på udleje til Herenveen i foråret.
i foråret var han med stor succes udlejet til SC Heerenveen i Eredivise, hvor han gjorde det glimrende. I Heerenveen blev han ifølge TV 2 Norge den første spiller i klubbens historie til at score fire mål i sine tre første kampe.
I alt leverede Lasse Nordås seks scoringer og en assist på 878 minutter for SC Heerenveen i foråret.
Jeg har aldrig set ham spille. Men jeg håber virkelig og tror på, de har scoutet ham ordentligt. Især når vi har været interesseret i ham før. Og det kan sammen med løn og europæisk fodbold være et vigtigt incitament for en spiller at skifte til lige netop os, at vi har vist interesse i ham tidligere. Vi må se, hvad der sker.Jeg så nogle kampe med ham i Championship fordi vi havde været nævnt. Shit han var ringe mandet var Sigurd Haugen v2. Men han spillede også på et ringe Luton hold. Han har trods alt gjort det hæderligt i Herenveen.
Jeg forventer da også de har scoutet ham mere end jeg har med de par kampen jeg har set. Kan bare huske jeg tænkte, at der havde vi virkelig undgået at købe katten i sækken og jeg sad hele tiden og tænkte Haugen.Jeg har aldrig set ham spille. Men jeg håber virkelig og tror på, de har scoutet ham ordentligt. Især når vi har været interesseret i ham før. Og det kan sammen med løn og europæisk fodbold være et vigtigt incitament for en spiller at skifte til lige netop os, at vi har vist interesse i ham tidligere. Vi må se, hvad der sker.
Jeg har indført en "Matthew Hoppe test" ift. nye angribere. Er han forventeligt bedre end Hoppe, som har bevist sig som en kompetent, om end ikke fantastisk, superligaangriber, som vi kan erhververe for et relativt beskedent beløb (når vi snakker angribere i den rette alder).Spøg til side: han virker som den rette profil. Jeg kan ikke blive klog på niveauet dog, men som 24-årig er der stadig plads til udvikling og han er på vej ind i sine bedste år som angriber.
Alle kan blive nervøs over at STINGE havde kig på en spillerDet plejer jo at være et godt tegn, hvis vi har fulgt ham gennem længere tid, men hvis Stig Inge Bjørnebye havde kig på ham, så er jeg ikke helt tryg. Enhver angriber Stinge kigger på, mister spontant evnen til at score; mål, damer eller point i yatzy, det betyder ingenting, han kan ikke score i et horehus med en kuffert fuld af kontanter.
Spøg til side: han virker som den rette profil. Jeg kan ikke blive klog på niveauet dog, men som 24-årig er der stadig plads til udvikling og han er på vej ind i sine bedste år som angriber.
campo.dk
Det var et svar på at han altid/ofte skød efter spillere der skulle sige nej til noget større.Præcis. Derfor giver det heller ingen mening at perspektivere til, hvilke handler CV foretog sidste år.
Heerenveen har takket nej til ham. Raków Częstochowa har været eller er efter ham. Ligesom Tromsø også skulle være interesseret i hamNu har vi heldigvis siden dengang som klub overhalet Heerenveen og er på vej i et meget attraktivt ligaspil. Så måske er hans fokus nu skiftet til den klub, der har været ude efter ham i to år?
Hvor han kan blive en del af en forrygende norsk koloni? Vi burde med andre ord have rigtig gode kort på hånden.
![]()
Spændende nok nu, Beijmo? Hylder AGF-stjerne
Det lød ikke til, at Felix Beijmo havde store planer om at følge med i AGF's CL-kvalifikation, men det virker til, at han har fulgt lidt med alligevel.campo.dk
Fordi CV ikke giver os noget at snakke omHvorfor bruger vi transfertråden til at snakke om, hvad en FCK spiller ser i tv?