Transfervindue Sommer 2026
meatypug
Well-known member
De snakkede (og noterede) om BIF spillere. Mindst en af dem var fra Union Berlin
De snakkede (og noterede) om BIF spillere. Mindst en af dem var fra Union Berlin
Vi behøver ikke en central midtbane - vi har allerede hentet Jens Jønsson. Selv med Yacob, Polle og Solbakken ude, så har vi ham og Haugstrup at sætte ind (og Hamuza)Med tvivl om Polle og Solbakken så skal der gerne snart hentes både en angriber og en central midtbanespiller.
Vi behøver ikke en central midtbane - vi har allerede hentet Jens Jønsson. Selv med Yacob, Polle og Solbakken ude, så har vi ham og Haugstrup at sætte ind (og Hamuza)
Brian Riemer var der også. Han scoutede Binks og var godt tilfreds med det hele. Om et par måneder finder han ud af, at Jar Jar er engelsk.De snakkede (og noterede) om BIF spillere. Mindst en af dem var fra Union Berlin
Jeg tror den mest oplagte i den rolle pt er AJ. Så er han også længere væk fra sidelinjen, når han snubler i den.Jeg håber også, at vi får hentet end gardering for Tingager. Efter vi mistede Dalle, så kan jeg simpelthen ikke se, hvem hans backup er, når/hvis han er ude i længere tid. Hans position er bare en del forskellige fra HCB og HVB, at det er to forskellige typer, der kan spille den position. Ønsket til en gardering er selvfølgelig ikke så stort, som HCB eller Angriber, men jeg håber alligevel, at man kan finde penge til den position. Men måske Camara er en fin backup?
Var det forresten ikke Elias Jelert, der sad ved siden af Dalsgaard og agenter??? Måske links væk og Jelert afløser på leje
Kommentatoren sagde det var Martin Jørgensens barn der sad med Martin, Dalsgaard og Riemer.Har ikke fået set kampen på tv - var der andre der så om det var Jelert?
Umiddelbart ville jeg (måske) gætte mere på Brøndby som destination - der er en meget stor pengekasse og de er ikke bange for at bruge den. Han er pt. vurderet til Euro 5 mio. på transfermarkt og Galatasaray købte ham for euro 9 mio. i sin tid.
Og gad vide hvem Riemer kiggede på?Kommentatoren sagde det var Martin Jørgensens barn der sad med Martin, Dalsgaard og Riemer.
Emmery..
Emmery..
Jeg fik taget et billed af ham og min søn.
Spurgte hvem han kiggede efter og han sagde noget i retningen af “ jeg ser mange kampe i SL” og så spurgte jeg om der var nogle konkrete. “1 fra hvert hold hvert fald”
Så sagde jeg”Emmery”?
Han sagde “nok ikke et dumt bud”
Nej det tror jeg slet ikke han er.. Men trods alt yngste mand på U21 landsholdet sidste gangHan er nok ikke helt klar allerede nu, men Emmery er jo præcis det som landsholdet skriger efter.
[Alle skriger på] A-G-FHan er nok ikke helt klar allerede nu, men Emmery er jo præcis det som landsholdet skriger efter.
Han kunne ikke komme på hold i Thailand hvor han spillede sidst - så hellere Bech på 9eren imoSkulle AGF have hentet Kasper Junker (måske forsøgte man)?
Han har scoret et hav af mål som 9er de sidste 5-7 år.
Skulle AGF have hentet Kasper Junker (måske forsøgte man)?
Han har scoret et hav af mål som 9er de sidste 5-7 år.