Transfervindue Sommer 2026
Martin Hansen
Experienced member
Hvis den er grøn så er han over middel sammenlignet med ligaen?
Ja, overmiddel i forhold til andre spillere på samme position.
Hvis den er grøn så er han over middel sammenlignet med ligaen?

og jeg kan godt være bange for at Superligaen er for højt et niveau for ham. Han har ikke just været varm pånær en kort periode i Sarpsborg.
En 3. mulighed er ældre spillere som stadig scorer mål men dem er der ikke mange af.
Alternativt skal man gøre som Randers og hente 3-4 billige angribere med potentiale og håber at en eller to af dem bliver til noget. De har egentlig haft en del angribere, som i glimt har vist noget potentiale og de er jo i stand til at sælge dem igen.Det er et andet problem. Er det værd at springe et evt. lønloft for en +30 årig spiller, et nyt loft som med garanti kommer til at påvirke forlængelser og nye kontrakter?
I Adamsens tilfælde er der også, han iflg. rygter gerne vil hjem og er BIF stadig interesseret, er kampen nok tabt på forhånd.
Der er en grund til, det er pokkers svært at finde 9ere, vi har jo selv hældt hvad 40 mio. ud med badevandet, hvis jeg skal være lidt grov. FCM og FCK mange flere millioner.
Meister vil jeg være meget påpasselig med. Alderen er selvfølgelig med ham, men han skal ikke være specielt dyr, og jeg kan godt være bange for at Superligaen er for højt et niveau for ham. Han har ikke just været varm pånær en kort periode i Sarpsborg.
Ingen tvivl om CV SKAL gøre det som SIB ikke formåede og hente PMs afløser.
Det er et andet problem. Er det værd at springe et evt. lønloft for en +30 årig spiller, et nyt loft som med garanti kommer til at påvirke forlængelser og nye kontrakter?
I Adamsens tilfælde er der også, han iflg. rygter gerne vil hjem og er BIF stadig interesseret, er kampen nok tabt på forhånd.
Det bliver naturligvis en af de største opgaver men hvordan skal vi gå taktisk til kampene i næste sæson - det kan være der er ændringer på vej.
Der er han blandt andet inde på, at der skal skabes plads til Emmery og Kritjansson
Jeg tror ikke på vi kommer til at gøre det - det lyder som for høj en løn, for en spiller i hans karrieres efterår. Mon ikke han kan få en rigtig pæn løncheck et andet sted som vi ikke kan matche og det er hans sidste chance.
Det er ikke min kop te at erstatte Bech og Arnstad med Emmery og Kristjansson, så man går fra 1 med nuværende niveau + et talent, til et talent og en der måske har talent.Det bliver naturligvis en af de største opgaver men hvordan skal vi gå taktisk til kampene i næste sæson - det kan være der er ændringer på vej.
Troels Henriksen har lavet et afsnit af Mere AGF "Sidste nat med kliken - hvordan ser AGFs hold ud i næste sæson"
Der er han blandt andet inde på, at der skal skabes plads til Emmery og Kritjansson - det er måske ikke @Mengsen 's kop te men han mener de er så store talenter, at vi er nødt til at give dem chancen (han forventer Arnstad og Bech bliver solgt).
Mister vi Beijmo og Kahl er der formentlig også basis for at ændre i forsvaret.
Vinde et mesterskab med AGF efter 40 års tørke og med en ret begrænset trup - inkl en 9'er, der er over sidste salgsdato (men dog forsvarende ligatopscorer!). Jeg kan ikke afvise tanken.Skulle vi, og jeg tror bestemt ikke på det endnu, gå hele vejen. Så skal JP også med i hele den her ligning.
Han vil blive et emne i klubber der er mere interessante end AGF
Witt: Frederik Dietz, Albert Nørager og Martin Agnarsson. Hvis kun en, så siger jeg Agnarsson fra Aarhus Fremad. Han kunne godt rykke ind til AGF
Temmelig arrogant holdning til Horsens![]()
Hvem skal vi se i Superligaen fra 1. division?
Oprykningsspillet i 1. division er for døren.sport.tv2.dk
“Jeg tror personligt selv” - hvilken pragtfuld sætning![]()
Hvem skal vi se i Superligaen fra 1. division?
Oprykningsspillet i 1. division er for døren.sport.tv2.dk
Så er der principielt orgasme i alle ungdomsfacisters underhylere, og dit spilletidschart går helt ballalajka. Men det er der ingen - mig bekendt - der går ind for.
Exit PM, Serra, (Badji + Gyamfi), Arnstad og Bech er realistisk. Og jeg tror de fleste er ok med 1-1 erstatninger der kan spille i suppen. Og så er der stadig plads til talenterne, selvom det givet bliver dyrt.
Det er de egne talenter der kommer på førsteholdet som de næste generationer kan spejle sig i og blive inspireret til selv at spille i klubben![]()
Jeg tror vi kommer til at gå endnu mere de unges vej til sommer og derfor vil der være talenter der betragtes som 1-1 erstatninger og ikke kommer udefra. Tænkte du hellere må forberedes
Men kunne vi da bare bytte PM, Serra, Gyamfi og Badji til en super super stærk angriber + talenter, så tænker jeg vi vil være langt (måske Serra bliver som backup). Jeg er dog spændt på hvordan man blander kortene, hvis man vil satse på endnu mere spilletid til Emmery og Kristjansson samt de andre unge.