Transfervindue Sommer 2026
Jeg har lige siddet her på kant af fyraften og set højdepunkter fra sæsonen der gik.Jeg er som tidligere nævnt ikke vildt begejstret for købet af Sebastian Jørgensen, men det er da i hvert fald plug n play
Han var også med i målet mod OB, og en assist til 2-3 i Brøndby.Jeg har lige siddet her på kant af fyraften og set højdepunkter fra sæsonen der gik.
Det gør jeg næsten hver fyraften.
Synes Jørgensen er med i meget godt i de afsluttende kampe - fx en fin assist i Farum. Jeg tror, tryghed og tillid vil løfte ham yderligere.
Ja, hvis ikke vi står overfor et systemskifte, så bliver der ihf. en ændring i udtryk, tror jeg ... Håber dog vi holder på Bech en tid endnu, han er second to none på så mange parametre.Han var også med i målet mod OB, og en assist til 2-3 i Brøndby.
Jeg tror han lider under, at han er så anderledes end Bech. Vi er vant til at se en spiller der har en af de vildeste presintensiteter i ligaen. Det er bare svært at kopiere
Yakob kan fint nå at blive slået ud af VM, holde 14 dages ferie og være med til de første kampe.
Hvis der kommer ordentlige bud. Vi er bedre tjent med at beholde ham end at sælge for 1 mio euro eksempelvis.Med de udtalelser KY selv er kommet med, og det faktum, at han kun har 1 år tilbage, så bliver han solgt nu.
Hvis der kommer ordentlige bud. Vi er bedre tjent med at beholde ham end at sælge for 1 mio euro eksempelvis.
AGF skylder Yakob intet så naturligvis skal det passe til klubben. Det bør nærmere være den anden vej rundt og Yakob forlængede med to år så vi kan få en ordentlig pris. Klubben har trods alt brugt to år på at få ham tilbage i topform. At Udinese at tæt på at købe ham inden han blev skadet skal da ikke afgøre at vi sælger ham til mindre end han er værd for klubben.Med den historik, herunder at han jo reelt var solgt til Udinese, da han blev skadet, så tænker vi vil strække os særdeles langt for at imødekomme KYs ønske. Han kostede jo ingenting
Vi får seAGF skylder Yakob intet så naturligvis skal det passe til klubben. Det bør nærmere være den anden vej rundt og Yakob forlængede med to år så vi kan få en ordentlig pris. Klubben har trods alt brugt to år på at få ham tilbage i topform. At Udinese at tæt på at købe ham inden han blev skadet skal da ikke afgøre at vi sælger ham til mindre end han er værd for klubben.
Med de udtalelser KY selv er kommet med, og det faktum, at han kun har 1 år tilbage, så bliver han solgt nu.
Hvor ser du sådan noget henne ?Jeg har lige siddet her på kant af fyraften og set højdepunkter fra sæsonen der gik.
Det gør jeg næsten hver fyraften.
Synes Jørgensen er med i meget godt i de afsluttende kampe - fx en fin assist i Farum. Jeg tror, tryghed og tillid vil løfte ham yderligere.
Han er tæt på den optimale erstatning af Yew, så lad os håbe at vi kan lokke ham til klubben.12-15 for Hansen. Det synes jeg lyder fornuftigt. Men hård konkurrence.
![]()
Brøndby, FCM og AGF bejler til Andreas Hansen
Brøndby, FC Midtjylland og AGF viser ifølge Bolds oplysninger interesse for FC Nordsjællands målmand Andreas Hansen.bold.dk
Enig, og umiddelbart er 12 - 15 mil ikke så slemt…..i hvert fald ikke når man tænker på, at Wahlstedt kostede 8Han er tæt på den optimale erstatning af Yew, så lad os håbe at vi kan lokke ham til klubben.
Min største anke med ham er hans spil i feltet. Jeg synes han i perioder er under Jesper Hansen i niveau.Han er i særklasse - og kraftig undervurderet - én af de bedste målmænd i Superligaen.
Har ønsket ham i flere sæsoner.