New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 516K
Jeg er som tidligere nævnt ikke vildt begejstret for købet af Sebastian Jørgensen, men det er da i hvert fald plug n play
Jeg har lige siddet her på kant af fyraften og set højdepunkter fra sæsonen der gik.
Det gør jeg næsten hver fyraften.

Synes Jørgensen er med i meget godt i de afsluttende kampe - fx en fin assist i Farum. Jeg tror, tryghed og tillid vil løfte ham yderligere.

Jeg har lige siddet her på kant af fyraften og set højdepunkter fra sæsonen der gik.
Det gør jeg næsten hver fyraften.

Synes Jørgensen er med i meget godt i de afsluttende kampe - fx en fin assist i Farum. Jeg tror, tryghed og tillid vil løfte ham yderligere.
Han var også med i målet mod OB, og en assist til 2-3 i Brøndby.

Jeg tror han lider under, at han er så anderledes end Bech. Vi er vant til at se en spiller der har en af de vildeste presintensiteter i ligaen. Det er bare svært at kopiere

Han var også med i målet mod OB, og en assist til 2-3 i Brøndby.

Jeg tror han lider under, at han er så anderledes end Bech. Vi er vant til at se en spiller der har en af de vildeste presintensiteter i ligaen. Det er bare svært at kopiere
Ja, hvis ikke vi står overfor et systemskifte, så bliver der ihf. en ændring i udtryk, tror jeg ... Håber dog vi holder på Bech en tid endnu, han er second to none på så mange parametre.

Fedt med Jørgensen. Ro på herudover.

Jeg synes, CV skal tænke langsigtet i sine prioriteter, og jeg er på ingen måde bekymret.

Det handler om, at vi skal have den rette trupsammensætning til sæsonen, ikke til starten af juli.

Vi skal tidligst spille den første europæiske kamp d. 21. juli. To af de tre kvalrunder, vi potentielt skal igennem, ligger i august.

Superligaen starter 24. juli.

Der er over en måned til første kamp.

Der er rigeligt tid til både at hente spillere og køre dem ind på holdet/omkring holdet. En ny 9er behøver ikke have trænet med holdet i en måned, hvis han har noget individuel kvalitet.

Carstensen er på kontrakt i AGF juni ud. Han møder selvfølgelig ind til opstarten, medmindre man er enige om, at han ikke skal fortsætte. Der er rigeligt tid til at skrive under med ham.

CV skal i min optik på ingen måder hente halve løsninger på 9eren. Det har vi prøvet, og vi skal ikke have mere fyld. Vi skal have kvalitet, og vi er nødt til at vente på, at det er tilgængeligt.

Yakob kan fint nå at blive slået ud af VM, holde 14 dages ferie og være med til de første kampe.

Hvis vi ikke får nogle tilgange inden sæsonens første kamp, så kan vi f.eks. starte således:

Hansen
Callø - Tingager - Kahl
Carstensen - Solbakken - Knudsen - Links
Jørgensen - Arnstad
Bech

Med følgende spillere på bænken:

Hedensted
Serra
Yakob
Poulsen
Mølgaard
Andersen
Emmery
Kritsjanson
JJA

Der er virkeligt ingen grund til panik.

Med den historik, herunder at han jo reelt var solgt til Udinese, da han blev skadet, så tænker vi vil strække os særdeles langt for at imødekomme KYs ønske. Han kostede jo ingenting
AGF skylder Yakob intet så naturligvis skal det passe til klubben. Det bør nærmere være den anden vej rundt og Yakob forlængede med to år så vi kan få en ordentlig pris. Klubben har trods alt brugt to år på at få ham tilbage i topform. At Udinese at tæt på at købe ham inden han blev skadet skal da ikke afgøre at vi sælger ham til mindre end han er værd for klubben.

AGF skylder Yakob intet så naturligvis skal det passe til klubben. Det bør nærmere være den anden vej rundt og Yakob forlængede med to år så vi kan få en ordentlig pris. Klubben har trods alt brugt to år på at få ham tilbage i topform. At Udinese at tæt på at købe ham inden han blev skadet skal da ikke afgøre at vi sælger ham til mindre end han er værd for klubben.
Vi får se

Back