New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 444K
Transfervindue Sommer 2024
Jeg tror Callø er tiltænkt en plads er sted.

Et godt vindue over middel, måske bedste i utrolig lang tid, målt på umiddelbar vurdering af til- og afgange.

Okay, jeg vil vurdere vinduet langt bedre end "over middel"; det er helt i top i forhold til hvad vi kan forvente. Godt kommer den vurdering fra et sted helt uden forventninger, men derfor er jeg sgu alligevel ikke nem at imponere.

Ikke desto mindre er det en super interessant vindue og jeg kan ikke huske hvornår jeg har set et, der er mere lovende end dette. Nu er der selvfølgelig nogle spillere vi lige skal se i aktion først og de kan selvfølgelig nå at falde helt igennem, men indtil da har jeg intet negativt og egentlig heller ikke nogen forbehold. Heller ikke i forhold til 'gamle ben' i forsvaret.

En del af vurderingen baserer sig på at vi allerede har et hold der spiller med i toppen, men lad os nu vurdere engang hen på efteråret eller op mod jul ...

Stig Tøfting siger:

- Jeg aner heller ikke, hvem Max Power (ny AGF-spiller, red.) er. Jeg har hørt gode og dårlige ting om ham. Kristian Arnstad har jeg hørt, er en fantastisk spiller. Men hvis han er så fantastisk, så forlod han vel ikke Anderlecht

Stig Tøfting siger:

Lidt vagt af en ekspert. Det der kunne lige så godt være slynget ud på Søren Bruun.

Anderlecht har været lidt af et galehus, så Arnstadt kan have mange incitamenter for at forlade det belgiske.

Vi vil stadig gerne forlænge med Anderson i øvrigt.
Det kunne være fantastisk lige at ligge 1-2 år oven i den.
Spiller han en god sæson, så skal han have lov at blive solgt til sommer uanset hvad, så tænker mest på hvad AGF kan få for ham i det tilfælde.

Derfor med det glippede skifte igen nu her - så er det da oplagt med mindst 1 år ekstra oven i kontrakten, og så lige en lille % på løn også.
Mon ikke han (denne gang) ønsker garantier for, at han kan få lov at smutte hvis der dukker en interessant klub op. Vi har tidligere hørt, at han har været sur over ikke at få "skiftet" og derfor er incitamentet måske knap så stort for en forlængelse.
Håber de får enderne til at nå sammen men det er en langtrukken historie efterhånden.

Kommer ikke til at sove godt før lørdag nat tror jeg :D
Men klart jeg sætter pris på, at planen er at man ikke forventer det.

Og er jo en "ikke-artikel" det der. Bare et lille faktum om, at vinduet stadig er åbent, og at de kunne have spurgt alle om det der.

Kommer ikke til at sove godt før lørdag nat tror jeg :D
Men klart jeg sætter pris på, at planen er at man ikke forventer det.

Og er jo en "ikke-artikel" det der. Bare et lille faktum om, at vinduet stadig er åbent, og at de kunne have spurgt alle om det der.
Var det ikke først den 17. at de lukker i Tyrkiet...?

Lidt vagt af en ekspert. Det der kunne lige så godt være slynget ud på Søren Bruun.

Anderlecht har været lidt af et galehus, så Arnstadt kan have mange incitamenter for at forlade det belgiske.
1000001305.webp

Jeg er imponeret over, hvordan han formår at afmontere sin selvopfundne pointe på forhånd. Hvis Mbabu er så fantastisk, forlod han nok ikke Fulham 🤷🏼‍♂️

Men det er, som du siger, et værtshusværdigt statement. Helt ligegyldigt og letkøbt.

View attachment 3739

Jeg er imponeret over, hvordan han formår at afmontere sin selvopfundne pointe på forhånd. Hvis Mbabu er så fantastisk, forlod han nok ikke Fulham 🤷🏼‍♂️

Men det er, som du siger, et værtshusværdigt statement. Helt ligegyldigt og letkøbt.

Der er ret mange fodboldspillere, som efter de overgik til kommentatorjobbet, har bidraget til at løfte bevisbyrden i forhold til påstanden om, at genialitet på banen ikke kan oversættes til genialitet i studiet eller i avisen eller i andre sammenhænge: Schmeichel, Tøfting, (Bendtner) ... bare for at nævne nogle få.

Var det ikke først den 17. at de lukker i Tyrkiet...?
Nej 13. september.
Men Belgien lukker fredag, og det er der vi har hørt konkrete rygter fra tidligere, som stadig er åbent. (Kortrijk sidste og dette, og Brugge forrige vindue)
Tyrkiet har jeg kun hørt nævnt 1 gang, og det var henslængt af Tipsbladets LIVE-dækning, da jeg slog over på deres youtube-feed, og en af værterne sagde noget i stil med "og med rygtet om Anderson måske til Tyrkiet, så er det også relevant at snakke om MEM"... Bla bla. Intet konkret - og spurgte i deres kommentar-feed, men intet svar, og de vendte aldrig tilbage til det igen..
Screenshot 2024-09-03 at 17.47.23.webp
Screenshot 2024-09-03 at 17.46.55.webp

KSDH bringer rygtet om, at Mølgaards far fortæller, at Mølgaard skal til London og have en speciel operation... Og at han ikke kommer på græs i 2024.

Flyt AJ permanent på højre, forlæng 1 år med Dalsgaard, og send følgende til Vejle:

Hej Vejle.
Træls det med Lecce. Det forstår og kender vi godt *host* Mads Bech og FCM *host*.

Hvad siger I til 10 mio nu og her, og så skifter han til AGF til vinter, og I har ham resten af efteråret?

Mvh Stig Inges døtre.

-----
Ser allerhelst en venstrebenet type som AJ, Dalsgaard, Mølgaard.
Provstgaard og Hey-typerne er måske ikke helt den rette ved siden af Tingager.

Skal man være lidt kynisk, er det vel et spørgsmål om Mølgaard spiller i den hvide trøje igen. Så langt et skadesforløb, og han er overhalet fuldstændig på sin plads. Tror egentlig det ender med noget frasalg til sommer.
Jeg tror det er mere binært. Får man styr på skaden her i efteråret, kan han stille og roligt komme i gang i løbet af foråret og når han sit gamle niveau, vil han stadig være vores bedste mand på den plads. Og Dalsgaard har i øvrigt også udløb næste sommer.

Får man ikke styr på skaden er det jo desværre en fodboldinvaliditet vi kigger ind i.

Der er tydeligvis meget vi ikke ved om omfanget af Mølgaards skade.
En muskelskade kan spænde fra en enkelt bristet fiber, til en komplet overrevet muskel - typisk af- eller overrevet sene. Sidstnævnte skadetype har potentiale til at hele elendigt med forkortning og smerter HVER GANG musklen bruges til mere end bare at gå.
Det stoppede bl.a. min karriere i karate fra den ene dag til den anden. Bum.

Der er tydeligvis meget vi ikke ved om omfanget af Mølgaards skade.
En muskelskade kan spænde fra en enkelt bristet fiber, til en komplet overrevet muskel - typisk af- eller overrevet sene. Sidstnævnte skadetype har potentiale til at hele elendigt med forkortning og smerter HVER GANG musklen bruges til mere end bare at gå.
Det stoppede bl.a. min karriere i karate fra den ene dag til den anden. Bum.
Det var vel også den type skade der ramte Victor Fischer lige efter han var slået igennem i Ajax. Kostede et år ude og vel fair at sige han aldrig blev den samme spiller igen.

Det er ikke en overraskelse, hvis Mølgaard er ude hele efteråret.

Signalerne har ikke peget i retning af et comeback inden for overskuelig fremtid. Man må så håbe, at en operation kan hjælpe ham - ellers er karrieren i fare.

Men altså var meldingen ikke netop fra de sidste par dage, at han var på græs (for sig selv men på græs?)

Men altså var meldingen ikke netop fra de sidste par dage, at han var på græs (for sig selv men på græs?)

I så fald kun på medier, derr lader en fjer blive til fem høns. Der kan gå mange måneder fra første omgang lettræning og så til, at man overhovedet er i nærheden af at kunne spille bold for et Superligahold.

Jeg mener også, at TV2 meldte Yakob tilbage - og alt tyder på, at han stadig er meget langt fra kamptilstand. I Mølgaards tilfælde tror jeg heller ikke, at problemer er en enkelt træning. Han har ikke brækket benet, men så vidt jeg forstår af en slags overbelastning. Ergo kunne han sikkert godt træne eller spille lidt, men konsekvenserne er prbolematiske.

I så fald kun på medier, derr lader en fjer blive til fem høns. Der kan gå mange måneder fra første omgang lettræning og så til, at man overhovedet er i nærheden af at kunne spille bold for et Superligahold.

Jeg mener også, at TV2 meldte Yakob tilbage - og alt tyder på, at han stadig er meget langt fra kamptilstand. I Mølgaards tilfælde tror jeg heller ikke, at problemer er en enkelt træning. Han har ikke brækket benet, men så vidt jeg forstår af en slags overbelastning. Ergo kunne han sikkert godt træne eller spille lidt, men konsekvenserne er prbolematiske.

Jeg mener han sjasker rundt i løbesko med en elastik og en fys, og så træner de lidt mens han ser fodbold. Havde en kammerat der var til træning forleden.

Ja man kan jo stadig have brug for operation i udlandet, selvom man løber rundt for sig selv på græs.

Back