Transfervindue Sommer 2024
Jeg forstår heller ikke den “regel”.Ja. Men det kan vi vel vurdere om et år. Eller du er måske kritisk, fordi Gyamfi endnu ikke har slået Tobias Bech af?
Jeg forstår heller ikke den “regel”.Ja. Men det kan vi vel vurdere om et år. Eller du er måske kritisk, fordi Gyamfi endnu ikke har slået Tobias Bech af?
Hvis det er sportschefen der spørger vil vi nok svare at han er genial og står lige på tærsklen til det helt store gennembrudHvad ville en af os svare, hvis vi blev spurgt til Haugens niveau af tilhængere fra en potentiel køber
Tværtimod.Ja. Men det kan vi vel vurdere om et år. Eller du er måske kritisk, fordi Gyamfi endnu ikke har slået Tobias Bech af?
Han skal efter planen være her 5 år hvis jeg forstår rigtigt. Så han har da set billeder af det kommende stadion og udbryder begejstret at sqda ser fantastisk ud!Han siger også at stadion er "amazing"
Nogle gange skal spillere altså lade være med at komme med floskler, når de er gennemskueligt forkerte.
Som at starte i FCN og sige at deres fans er amazing.
Jeg har det på samme måde, sidste år kiggede de på Adrian Bajrami - deen håber jeg staidg påOm der kommer andet/mere end Power afhænger af Anderson tror jeg ift den midtbane.
Og så har jeg ikke udelukket der kan komme 1 til forsvaret - nu med Dalsgaard småskadet, Mølgaard helt ude, Akoto skadet, og Anker der har lidt interesse, og slet ikke passer ind - såvel som Kahl der passer venstre CB, og AJ ikke er optimal der.
Jeg drømmer om sidste minuts køb af Provstgaard stadig.
Jeg skrev, blind af raseri og skuffelse, lige efter pokalfinalen, at det her vindue var en eksamen for SIB. Jeg mener han er bestået. Jeg er med på, vi ikke kan vide det med sikkerhed før om 12-18 måneder, men dét vil jo så i givet fald være bagklogskab.
Ud fra alle givne og kendte kriterier har han bestået det her vindue.
Med mindre han lige sælger Andersson og IKKE henter en erstatning.
![]()
AGF-profil overrasker: Jeg vil forlænge
Selv om Mikael Anderson har været sat i forbindelse med et skifte til udlandet, vil islændingen gerne have forlænget sin aftale med AGF.bold.dk
Sæt igang Stig. Tænker umiddelbart MA er mere værd for os end de måske 15-20 mil han kan sælges for...
Jeg kan godt set hvad du mener. Men jeg synes jeg pkt. 4 smager af bagklogskab. Der vil altid være svipsere i et vindue. Der kan desuden komme et bud, der er så uartigt, at det vil være uansvarligt at afvise, selvom det er på MA, og med en vis sandsynlighed kan koste karat på medaljen.Lad os generelt vente med konklusionerne lidt endnu.
Fint med status - men konklusionen på vinduet er i stadier. Først kan man vurdere:
1: Hvordan så truppen ud ift at være klar/konkurrencedygtig til sæsonstart? (Vi mistede lidt point på at have manglende bredde der).
2: Hvordan klarede truppen sig frem mod vinduets luk ift nyindkøb og start 11 fra sidste år? (Vi har gjort det fremragende spillemæssigt såvel som resultatmæssigt)
3: Hvordan ser truppen ud når vinduet lukker? (det kan vi først snakke om i morgen)
4: Hvordan viste vinduet sig at have effekt på truppen/præstationerne i efteråret (kan vi først se til jul).
Jeg kan godt set hvad du mener. Men jeg synes jeg pkt. 4 smager af bagklogskab. Der vil altid være svipsere i et vindue. Der kan desuden komme et bud, der er så uartigt, at det vil være uansvarligt at afvise, selvom det er på MA, og med en vis sandsynlighed kan koste karat på medaljen.
Det er derfor jeg synes, man skal forholde sig til, hvad vi ved nu og om vi mener, SIB har købt forkert ind. Badji kan vise sig at være en gøgeunge, der ødelægger alt. Men det kan vi bare ikke vide lige nu, og hvis der ikke har været nogle røde flag på de snakke de har haft, så synes jeg, det vil være urimeligt at bebrejde SIB dét, på efterrationalisering.
Jeg synes, med den viden vi har nu, at SIB har begået et virkelig godt vindue. Vi er kommet af med en hel del dødvægt i truppen OG vi har hentet spillere, som ligner forstærkninger. I angrebet er det mest forstærkninger over tid - Arnstad ligner en forstærkning her og nu.
Wahlstedt er et spørgsmålstegn, og det er naturligvis uheldigt, hvis han viser sig at være vinduets svipser, men ingen udover trænerstaben og spillerne, ved reelt hvorfor han ikke har fået debut endnu.
Jeg holder stadig på at de skal svinge hammeren på Provstgaard. Både AGF, Vejle og spiller kan få en fornuftig løsning ud af det, for jeg vil tro at Provstgaard kan få endnu bedre adresser at vælge imellem med en enkelt sæson i AGF.Uwe var vild med Knoester..
Anker sælges og man lejer Knoester igen?
Tror højest, at Anker bliver udlejet....Derudover tror jeg ikke vi skal regne med og se Knoester igen....Så havde man allerede hentet ham da lejeaftalen løb udUwe var vild med Knoester..
Anker sælges og man lejer Knoester igen?
Tror højest, at Anker bliver udlejet....Derudover tror jeg ikke vi skal regne med og se Knoester igen....Så havde man allerede hentet ham da lejeaftalen løb ud
IMO giver det ikke mening, at han skal side og kigge på bænken i Aarhus i stedet. Han kan ikke slå Kahl af pt. Hvis vi skal gøre noget på den position, så er det all in på Provstgaard