Transfervindue Sommer 2024
Det kan tyde på ambitioner i klubben
I den bedste verden en forlængelse og store ambitioner for fremtiden.
Det kan tyde på ambitioner i klubben
Det der er Orri's transfer til Sociedad. MA forlænger med to år og så en eller anden form for aftale om et salg, hvis der kommer et interessant bud fra en større liga.
Ah, der kommer jo også en del ind og de henter fint med point i denne fase med indspilning af nye ansigter og for BIF (tidligere) og FCK’s vedkommende også fokus på europæiske kampe. FCK har købt dyrt ind i øst og vest og det kan være det tager lang tid at få til at fungere, måske kommer det aldrig rigtig inden næste vindue på et par positioner. BIF kan man også håbe skyder lidt forkert da i forvejen ikke har helt den samme bredde og er udsatte ved skader. FCN må vi se med, fint med et Harder-salg i denne runde, men de har også gjort det fint indtil videre og kan hente en afløser eller have den næste klar. Ift det økonomiske hierarki skal vi som bekendt overhale to klubber for at tage medaljer, så det er allerede en svær mission. Men hvis vi lige henter en god angriber og undgår for mange skader osv kan det selvfølgelig lade sig gøre igen.Meget kan self ske de sidste par dage, men med de ting der ryger ud fra FCN, BIF og FCK disse dage, så tænker jeg bestemt ikke, at de ligefrem bliver sværere at konkurrere med i denne sæson.
Hvis Arnstad var med flyet til Billund der landede 14.10 - så svinger de snart ind på Fredensvang, hvis der da ikke er blevet drejet fra mod Ikast forinden.Jeg syne det er en kende træls at den ikke er meldt officielt ud endnu….
Jeg syne det er en kende træls at den ikke er meldt officielt ud endnu….
Ja, vil tro den bliver meldt ud i morgen ifb. med Århus Walk hvis det er.Helt normalt. Der skal lige laves et lægetjek, et eller præsentationshalløj og måske mangler der nogle få detaljer i kontrakten eller aftalen med Anderlecht men jeg forstår dig.
Ja, vil tro den bliver meldt ud i morgen ifb. med Århus Walk hvis det er.
Det tyske vindue lukker i dag kl. 18.00, så hvis Haugen skal afsted til Rostock, så skal der ikke gå længe før hans præsenteres
Lad os nu bare få den i bogen så! Har lidt Mads Bech sagaen (det fjols) i baghovedet
Jeg syne det er en kende træls at den ikke er meldt officielt ud endnu….
Så går vi fraHvis Arnstad var med flyet til Billund der landede 14.10 - så svinger de snart ind på Fredensvang, hvis der da ikke er blevet drejet fra mod Ikast forinden.
Det er faktisk ret opmuntrende at tænke på, at der altid er en træls vinkel på selv de bedste nyheder. Så mister man aldrig helt jordforbindelsenJeg syne det er en kende træls at den ikke er meldt officielt ud endnu….
SIB skylder dig et par nye underbukser...så man kan få lov til og side med dårlig mave et ekstra døgns tid