Restbilletter/overskudsbilletter...
Det er i hvert fald det, jeg har tænkt mig at gøre. Og ja, det er bestemt ikke optimalt. Er også bange for, at det kan blive noget rod.Er der nogen, der har en idé om, hvad der sker med stemningsfansene til Brøndby-kampen?
Hvis de trækker alle ståpladserne til tribunen ud mod Tranekærvej, ender det sgu i Hat og Briller ApS, med tanke på udebaneafsnittets placering.
Der er vel ikke andre steder end B-ståpladser at trække billet?
Ud over nogle få ledige siddepladser.
Nej, men er alle pladser på B i spil, eller er der også nogen, der har fast ståplads der?
Livet er åbenbart et hundeslagsmål, Gollum. Så mange potentielle skuffelser
Der er stadigvæk forholdvis mange siddepladser tilbage og især på A.Der er vel ikke andre steder end B-ståpladser at trække billet?
Ud over nogle få ledige siddepladser.
@martinbechksdh @Hansen @Noodle
Har I mistet jeres AGF score?
Jeg spørger fordi en jeg kender har mistet sine
Nej ! Jeg har lige tjekket, men det må da være en fejl ?@martinbechksdh @Hansen @Noodle
Det håber jeg
Niks! Håber din makker får sine point igen.@martinbechksdh @Hansen @Noodle
Jeg kom ind uden kø og hentede to billetter til C-tribunen til Brøndby-kampen her kl 12. Der var dog ingen mulighed for at købe billetter på B, så jeg ved ikke, hvem de kommer til at gå til.
Jeg havde samme oplevelse. Kan ikke lade vær med at tænke, at der er en buffer imellem og stå-afsnittet er afsat til en flokJeg kom ind uden kø og hentede to billetter til C-tribunen til Brøndby-kampen her kl 12. Der var dog ingen mulighed for at købe billetter på B, så jeg ved ikke, hvem de kommer til at gå til.