Restbilletter/overskudsbilletter...
andrewdk
Experienced member
Og der kommer mange til salg igen - folk hamstrer formentlig flere end de får brug for på grund af den skøre 4 billetter per person regel.
Og der kommer mange til salg igen - folk hamstrer formentlig flere end de får brug for på grund af den skøre 4 billetter per person regel.
Sommerferie, min ven. Folk er ikke hjemme.
Jeg tror simpelthen ikke på de når forbi første runde. Til en pris på 200 kr køber folk dem som slik
Godt nok er kg-prisen på chokolade eksploderet, meeeeeenJeg tror simpelthen ikke på de når forbi første runde. Til en pris på 200 kr køber folk dem som slik
Yeps
Ellers må vi sidde klar kl 15 og tage stemnings resterneJeg har samme problem så hvis nogen har mulighed for at skaffe 3 billetter så vil det være en kæmpe hjælp![]()
Nope, de var utilgængelige for mig. Købte 2 billetter på S1 ...Kan du ikke købe til V-tribunen? Eller nogen af de billetter der er tilbage på øst-langsiden?
View attachment 7316
Nope, de var utilgængelige for mig. Købte 2 billetter på S1 ...
Præcis .Samme gjorde jeg. Jeg undrer mig bare over, hvordan S1 kan være siddepladser og unummererede. Først til mølle eller hvordan?
Der er udsolgt til stemming. Der er 102 billetter tilbage til S1, og lidt løse billetter rundt omkring.
Det er da bare ligesom det gamle Ceres Park på, hvor B, D og C nedre var unummererede(indtil corona).Samme gjorde jeg. Jeg undrer mig bare over, hvordan S1 kan være siddepladser og unummererede. Først til mølle eller hvordan?