New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 464K
Jeg er overrasket over, at de ik sigter højere i FCK.

JBL får 20 mio i Burnley. Vi snakker vel 12-15+ mio i løn i FCK. Det er godt nok meget for en spiller ude af form, og som blev sat af ved årsskiftet. Efter nytår fik han stort set kun små korte indhop.

Jeg kender intet til Bernhardsson, men Kiel bliver på OPTA vurderet på niveau med Horsens og Lyngby.

Jeg er overrasket over, at de ik sigter højere i FCK.

JBL får 20 mio i Burnley. Vi snakker vel 12-15+ mio i løn i FCK. Det er godt nok meget for en spiller ude af form, og som blev sat af ved årsskiftet. Efter nytår fik han stort set kun små korte indhop.

Jeg kender intet til Bernhardsson, men Kiel bliver på OPTA vurderet på niveau med Horsens og Lyngby.
Magnus Knudsen var ikke blandt de første tre til den centrale midtbane i Kiel.

Den iskolde approach i FCN: Med et år tilbage af kontrakten er meldingen til Markmann - forlæng nu, eller skift: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/paa-vippen-i-fcn-afklaring-meget-snart ... Måske værd at efterligne.
Og så alligevel: havde vi bedt Beijmo, Kahl, Dalle og Paddy om at skifte, havde vi ikke stået med det mesterskab - jeg er godt nok enormt glad for at man holdt sammen på truppen, og så må betale prisen nu i stedet.. Mesterskabet er RIGELIGT prisen værd, trods at prisen kan blive en middelmådig sæson..

Hvorfor f*ck har F*CK et danmarksmester-tryk på deres nye trøje?

View attachment 7540

Så skulle alle, der har nogensinde vundet et DM, jo have sådan ét!? Vi kunne jo for faen have haft 'danmarksmester 1986' stående de sidste 40 år!

/W

Hvorfor f*ck har F*CK et danmarksmester-tryk på deres nye trøje?

View attachment 7540

Så skulle alle, der har nogensinde vundet et DM, jo have sådan ét!? Vi kunne jo for faen have haft 'danmarksmester 1986' stående de sidste 40 år!

/W
Billedet er nok fra deres træningskampe, hvor de sikkert har spillet i deres trøjer fra sidste sæson. AGF havde heller ikke deres nye trøjer på i de opstartskampe, jeg har set/set billeder fra.

Og så alligevel: havde vi bedt Beijmo, Kahl, Dalle og Paddy om at skifte, havde vi ikke stået med det mesterskab - jeg er godt nok enormt glad for at man holdt sammen på truppen, og så må betale prisen nu i stedet.. Mesterskabet er RIGELIGT prisen værd, trods at prisen kan blive en middelmådig sæson..
He he, jeg er sådan set heller ikke ude på at tage tidsmaskinen tilbage til vintervinduet og stille de tre stolen for døren.

Men måske fremadrettet, der var noget at lære af? Jeg ser Randers gøre noget tilsvarende med Sabil Hansen: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/forhandlinger-i-haardknude-sl-profil-skal-saelges ... ("profil" er nu så meget sagt) ...

Det var nok begrænset hvor meget vi ville have fået for de spillere og derfor var deres sportslige værdi højere end de kroner vi kunne få ind. Men hvis nu Emmery nægtede at skrive ny kontrakt og kun havde et år tilbage, så tror jeg også vi aktivt ville forsøge at sælge ham mens man kunne få en rimelig sum.

Det klarer sig flot i FCM må man sige, når man tænker på hvor utroligt svære vilkår de altid har:

Ligesom med de andre sidste år, så tror jeg simpelthen ikke efterspørgslen er der på Yakob i en grad hvor det giver mening at sælge frem for at beholde ham. Jeg tror ikke vi kommer over 1 mio euro hvis vi aktivt vil sælge.

Nu er han lige gået ud endnu engang mens han var bekymret for knæet - måske han bare skulle sætte signaturen på en ny kontrakt og sikre sig et par år frem.

Altså hvis klubben vil - vi har i forvejen NP og Solbakken som sidder ude med skader på midtbanen. Det er også skader som der ikke er nogen tidshorisont på eller om de nogensinde kommer tilbage. Det har set noget sort ud for begge spillere her i 2026.

Nu er han lige gået ud endnu engang mens han var bekymret for knæet - måske han bare skulle sætte signaturen på en ny kontrakt og sikre sig et par år frem.

Altså hvis klubben vil - vi har i forvejen NP og Solbakken som sidder ude med skader på midtbanen. Det er også skader som der ikke er nogen tidshorisont på eller om de nogensinde kommer tilbage. Det har set noget sort ud for begge spillere her i 2026.
Hvis det er så slemt med Solbakken, så bør vi hente en ny midtbane gerne en lejespiller indtil jul.

Back