Ny Ceres Park
Martin Hansen
Experienced member
Hvad man ikke gør (eller gjorde) for kærligheden!
Kunne objektet for din kærlighed ikke gengælde tjenesten i det nye år?
Admin bedes slette dette opslag da jeg fik det oprettet forkert, beklager
Det ligner sarkofager til Viborgs spillere
Jeg tror altså bare at det er en arbejder i en grøn/gullig jakke. Det ser ud til at webcammet automatisk slører alle personer, der ellers er i billedet. Hvis man hopper lidt frem eller tilbage på billederne, så kan man se, at kranen løfter en eller anden form for betonelementer, og så er der nok en person, der hjælper med at guide det på plads.
Det er Pickle Rick.

Ja der er så. Aarhus har haft mange højdepunkter i den danske musikhistorie, se evt den fremragende DR dokumentar "Miraklet fra Aarhus". Og jeg synes jo det er en del af den store fortælling om at byen sætter sit aftryk på folk, uanset om de bor der kort eller længe. En by, en klub.Det er faktisk ikke verdens ringeste idé. Overhovedet.
Der er lavet virkelig meget forskellig musik i Århus, der er grundlag for en lokalpatriotisk playliste, der ville give alle noget at smile ad, vrænge ad og synge med på.
...og undskyld for at komme til at afspore tråden med noget ekstremt subjektivt. Musik er ekstremt vigtigt for mig, og jeg kan ikke altid holde tand for tunge, eller i det her tilfælde: holde snitterne fra tastaturet. Jeg stopper dén del af snakken her.