Ny Ceres Park
Også kendt som fællesrejsning.
....altså hvis de kan komme ud.....En smuk scene at lukke kransen i. Så er det inden længe slut med store ting, der skal ind, og bliver i stedet snart ting der skal ud. Tillykke til alle
View attachment 7281
Hvis det er en stor krans, burde man godt kunne få den ud igen.
Kan ikke lige huske, i hvilken podcast jeg hørte det, men jeg mindes at have hørt, at AGF ikke kunne sætte salget af pladser/sæsonkort til det nye stadion i gang, før der var underskrevet en lejekontrakt for det nye stadion, hvilket jo giver fin mening. Men det er heldigvis faldet på plads nuJeg har også undret mig over der ikke allerede er sket noget ang. sæsonkortkøb til det nye stadion....der må være et eller andet, der driller....det ligner ikke JN at misse sådan en chance for ekstra og hurtige penge i kassen
Det gode ved byggeriet er at man næsten kan få svar på alle sine spørgsmål via deres Instagramprofil. Her fremgår det hvordan kranerne skal komme ud igen:
Det er vist øjnene der ser hvad de gerne vil, gode @HolmertzP.S. Det er jo nærmest umuligt at skrive et indlæg i denne tråd uden det flyder med seksuelle undertoner![]()
Jeg tror mange bliver overrasket over, hvor store ting der kan komme gennem kanalen nede i bunden.Hvis det er en stor krans, burde man godt kunne få den ud igen.
Min dansklærer i gymnasiet ville have haft en fest med de sidste 20 indlæg i denne tråd.Kranse, kanaler, rejsninger, ting der kan ind og ud af stramme åbninger.
Get a fucking room, altså![]()
Min dansklærer i gymnasiet ville have haft en fest med de sidste 20 indlæg i denne tråd.
Det er de jo ved at bygge til os lige nu!Kranse, kanaler, rejsninger, ting der kan ind og ud af stramme åbninger.
Get a fucking room, altså![]()
Det kan man vist roligt sige. På trods af at det var på MarxLeninsborg, var det nogle årtier ude i fremtiden.Lad mig gætte - gik du i skole, inden det dersens woke-noget sådan for alvor slog igennem?
fandme godt at sådan en nyhed kom efter jeg er kommet hjem. resultatet af sådan læsestof er ikke for professionelle rammerKongelunden skriver på Instagram at de er ved at flytte webcam'et ind på stadion! Måske at vi allerede får en ny vinkel fra i morgen.