Ny Ceres Park
Hvad har jeg misset?
Hvad har jeg misset?
Der er måske også nogle stykker, der trænger til at blive mindet om, at vi er danske mestre
Ikke noget der betyder noget
De er alle klar over hvor stort et kulturelt aktiv AGF er for byen og Østjylland, så ingen protester derStort flertal stemte for at vedtage den nye lejekontrakt.
![]()
Byrådet har behandlet AGF's lejekontrakt for nyt fodboldstadion
Uden de store protester blev Aarhus Kommunes lejekontrakt med AGF onsdag vedtaget i Aarhus Byråd.stiften.dk
Jeg håber lidt på en ekstra kamera. Synes egentlig også, at det ville være ret lækkert at følge med i det sidste på ydersiden.Vi er simpelthen der, hvor der kun mangler to (2!) søjler på vores nye stadion. Og samtidig er de effektive med at lægge tribuneelementer på de nye søjler, så bowlen er faktisk snart lukket
Så vidt jeg kan tælle, kognitive begrænsninger forbeholdt, så mangler der elementer på seks afsnit kun, og det må alt andet lige kunne ske i næste uge. Ny placering af kamera, please?
Reelt set mangler der vel 4 fordi de sidste er en del af kurven hvor der er de der dobbeltsøjler (indre og ydre) ?Vi er simpelthen der, hvor der kun mangler to (2!) søjler på vores nye stadion. Og samtidig er de effektive med at lægge tribuneelementer på de nye søjler, så bowlen er faktisk snart lukket
Så vidt jeg kan tælle, kognitive begrænsninger forbeholdt, så mangler der elementer på seks afsnit kun, og det må alt andet lige kunne ske i næste uge. Ny placering af kamera, please?
Den replik lader vi lige stå.....sorry, den ligger lige til højrebenetAll right, Noodle - vi er simpelthen der, hvor der kun mangler to (2!) sæt søjler på vores nye stadion. To dages rejsninger inden ringen lukker i.
Stort flertal stemte for at vedtage den nye lejekontrakt.
![]()
Byrådet har behandlet AGF's lejekontrakt for nyt fodboldstadion
Uden de store protester blev Aarhus Kommunes lejekontrakt med AGF onsdag vedtaget i Aarhus Byråd.stiften.dk
AV!All right, Noodle - vi er simpelthen der, hvor der kun mangler to (2!) sæt søjler på vores nye stadion. To dages rejsninger inden ringen lukker i.
2 dages rejsning - det er hårdtAll right, Noodle - vi er simpelthen der, hvor der kun mangler to (2!) sæt søjler på vores nye stadion. To dages rejsninger inden ringen lukker i.