Ny Ceres Park
De skulle tidligst, og uden højde for 1. maj, sigh, være færdig med søjler midt uge 20, og det ligner lige nu mere slut uge 20 start uge 21.Det går sgu da lidt langsomt med de sidste søjler over imod væddeløbsbanen, var det ikke meningen at de skulle være på plads nu?
Men der var selvfølgelig et eller andet med at de skulle Hancock patineres inden de kom fra Skive, så er måske mangel på øl o Skive i den her tid??
Det går sgu da lidt langsomt med de sidste søjler over imod væddeløbsbanen, var det ikke meningen at de skulle være på plads nu?
Men der var selvfølgelig et eller andet med at de skulle Hancock patineres inden de kom fra Skive, så er måske mangel på øl o Skive i den her tid??
Det kunne godt være forklaringen - det er satme svært at finde dem her i Aarhus efterhåndenDet går sgu da lidt langsomt med de sidste søjler over imod væddeløbsbanen, var det ikke meningen at de skulle være på plads nu?
Det var der hvor away-fans var til sidst, helt ovre i hjørnet af D-tribunen, ved siden af A-tribunenMin hjerne er helt væk
Barcelona hjørnet - hvor var det på det gamle stadion?
Jeg kunne sgu ikke lade være med at undersøge hvorfor det blev kaldt Barcelona Hjørnet, her er hvad Gemini påstår:
Det synes jeg bare vi vedtager!Måske er JP's spillestil mere i tråd med den måde man oprindeligt spillede i AGF?
Der kan heller ikke være mange af AGF’s tilskuere der nogensinde havde set Barcelona spille. Jeg tror heller ikke vi mødte dem i Europa før 1989. Tipsfodbold kom på TV i 1969, men hvis det var kampe fra England.Jeg kan ikke huske forklaringen på Barcelona-hjørnet, men jeg vil nu stille mig tvivlende overfor Geminis forklaring.
Hvorfor opkalde det efter FC Barcelona i en periode i midt 50erne, hvor Real Madrid vandt de spanske mesterskaber samtidig med vi vandt dem i Danmark?
Det såkaldte "Barcelona-hjørne" på det gamle Aarhus Stadion (Ceres Park) fik sit navn, fordi det var her, de mest stemningsskabende AGF-fans stod gennem en periode i 1990'erne og starten af 2000'erne. [1]
Navnet opstod ikke af en direkte sponsoraftale med den spanske storklub, men snarere som et kælenavn for stemningsafsnittet, der befandt sig i hjørnet mellem C-tribunen (den gamle tribune) og Sydtribunen. [1]
Kort om Barcelona-hjørnet:
Siden da har AGF-fansenes stemningsafsnit flyttet sig flere gange, blandt andet til B-tribunen
- Placering: Hjørnet mellem den gamle C-tribune og Sydtribunen.
- Periode: Især markant i 1990'erne og begyndelsen af 2000'erne, før AGF-fansene senere flyttede til andre afsnit (og senest til det nye stadionprojekt).
- Stemning: Hjørnet var kendt som centrum for klubbens mest dedikerede fans, dengang stadion var mere åbent. [1]
Barcelona-svinget: jeg mener helt bestemt at det fik sit navn efter, at der er i kvartfinale-kampen i 1989 med FC Barcelona ikke var en eneste ude-fan i afsnittet, som så stod gabende tomt på stadion, hvor vi ellers stod pænt tæt pakket. Og det er ganske rigtigt dér, hvor udeafsnittet var på den nye, gamle stadion.
Har vores egen fanklub holdt til dér? Det kan jeg ikke huske, at den har.
AI, go home!
/W
Til kampen mod Aarhus fremad, da de lige var rykket op i suppen, mener jeg bestemt at huske at vi stod derBarcelona-svinget: jeg mener helt bestemt at det fik sit navn efter, at der er i kvartfinale-kampen i 1989 med FC Barcelona ikke var en eneste ude-fan i afsnittet, som så stod gabende tomt på stadion, hvor vi ellers stod pænt tæt pakket. Og det er ganske rigtigt dér, hvor udeafsnittet var på den nye, gamle stadion.
Har vores egen fanklub holdt til dér? Det kan jeg ikke huske, at den har.
AI, go home!
/W
Med banneret “Fremad bagud”?Til kampen mod Aarhus fremad, da de lige var rykket op i suppen, mener jeg bestemt at huske at vi stod der