Ny Ceres Park
Man kan også sige, at AaB-joken jo sådan set er blevet overhalet af Aab selv.. Nøøøj hvor jeg stadig morer mig kosteligt over deres “back-to-back”-nedrykning!Man kan da sige, hvis man stadig synes, AaB joken er sjov, skal man nok ikke brokke sig over CL jokesene rettet mod os![]()
Nøøøj hvor jeg stadig morer mig kosteligt over deres “back-to-back”-nedrykning!
Ja. Det er voldsomt imponerende så hurtigt det går. Jeg er ret imponeret. Jeg er med på, at man så hvor lang tid det tog at “bygge” den første langside og brugte det som udgangspunkt, men nu flyver de jo nærmest afsted.Og for at være back on track synes jeg det er helt vildt at de har sat sædeelementer (betonen mellem krokodilleryggene) op i 6 "sektioner" på B-tribunen denne uge. Den er næsten færdig (mellem alle de søjler der er sat op til B ink. hjørner). Det er sgu stærkt i betragtning af årstiden.
Glæder mig voldsomt til den næste rundvisning jeg skal på til april og se hvor langt de er der (ja, jeg er en sucker for at se det close up og betale mig fra detJa. Det er voldsomt imponerende så hurtigt det går. Jeg er ret imponeret. Jeg er med på, at man så hvor lang tid det tog at “bygge” den første langside og brugte det som udgangspunkt, men nu flyver de jo nærmest afsted.
Bliver den ikke til D tribunen? Jeg synes min indre ordenssans tidligere har været splittet mellem frygten for nyt og fornøjelsen ved endelig at gå med klokken i navngivningOg for at være back on track synes jeg det er helt vildt at de har sat sædeelementer (betonen mellem krokodilleryggene) op i 6 "sektioner" på B-tribunen denne uge. Den er næsten færdig (mellem alle de søjler der er sat op til B ink. hjørner). Det er sgu stærkt i betragtning af årstiden.
Samme herGlæder mig voldsomt til den næste rundvisning jeg skal på til april og se hvor langt de er der (ja, jeg er en sucker for at se det close up og betale mig fra det).
Der tror jeg SHC er forkert på den, han er heller til daglig med omkring projektet med mindre han specifikt sagde de har ændret det igen?Da jeg var på rundtur gav SHC det nye de samme betegnelser som det gamle - så B til højre for A (sponsor/hovedtribune) når man ser det derfra. D til venstre og C bliver den store overfor.
Ja.Efter B tribunen, hopper de så ned modsat og laver den tribune, for at slutte med C tribunen?
Kan være. Jeg har ikke umiddelbart kunne finde skitser/tegninger hvor det er betegnet hvad de kommer til at hedde så jeg gik bare efter hvad "AGF-manden" sagdeDer tror jeg SHC er forkert på den, han er heller til daglig med omkring projektet med mindre han specifikt sagde de har ændret det igen?
Nemlig...og det utrolige er at AaB fik tilbudt at bruge vittigheden først
Men de bruger dem jo så også kontinuerligt.. De jokes skriver og fortæller jo sig selv med jævne mellemrumNemlig...og det utrolige er at AaB fik tilbudt at bruge vittigheden først![]()