Ny Ceres Park
Det er jo ikke engang overdrevet.
Hvad så hvis han bliver Brøndby-træner?Det er jo ikke engang overdrevet.
Når han engang er rejst videre til udlandet, kalder vi den det
Derfor “udlandet”
Er Vestegnen nu ikke udlandet?
Ifølge denne Twitter profil (han kaldte både Bejimo og Mortensen før bl.a. Farzam) så var han eftersigende Brøndbys første valg… i samme ombæring siger han også, at Mortensen handlen var lukket længe før den officielle udmelding, så jeg ved ikke hvor troværdig han er.
Ifølge denne Twitter profil (han kaldte både Bejimo og Mortensen før bl.a. Farzam) så var han eftersigende Brøndbys første valg… i samme ombæring siger han også, at Mortensen handlen var lukket længe før den officielle udmelding, så jeg ved ikke hvor troværdig han er.
Jeg tror mange kontrakter er uopsigelige i mange år. Og jeg tror ikke det er forskellen på 3-4 millioner i effektiv lejemorderen der gør den store forskel på sigt.Man kunne da håbe at AGFs lejekontrakt for nogen til at interessere sig for om andre klubber får deres leje for billigt....
Fx. politikere i de relevante kommuner, der kunne se et par millioner komme ind årligt til at booste fx kommunens øvrige kulturtilbud
Ejer Brøndby og FCK ikke deres eget stadion?Jeg tror mange kontrakter er uopsigelige i mange år. Og jeg tror ikke det er forskellen på 3-4 millioner i effektiv lejemorderen der gør den store forskel på sigt.
Brøndby og FCK betaler væsentlig mere og klarer sig godt
Der er nok mange steder hvor de faktisk gerne vil støtte holdet, så det kræver vel at nogen klager.Man kunne da håbe at AGFs lejekontrakt for nogen til at interessere sig for om andre klubber får deres leje for billigt....
Fx. politikere i de relevante kommuner, der kunne se et par millioner komme ind årligt til at booste fx kommunens øvrige kulturtilbud
Ja, BIF og FCK ejer jo deres stadions, men mht uopsigeligheden gælder den vel ikke hvis Ankestyrelsen ikke har godkendt kontrakten tidligere, men kigger på den nu og mener lejen er for lav.Jeg tror mange kontrakter er uopsigelige i mange år. Og jeg tror ikke det er forskellen på 3-4 millioner i effektiv lejemorderen der gør den store forskel på sigt.
Ja men hjemfaldspligten har jo ikke noget at sige i forhold til FCKs leje. Som de så et eller andet sted betaler til sig selv, efter stadion blev udskilt fra FCK. Jeg undrede mig bare over, hvad Thomas mente med at bif og fck betaler meget.BIF gør og FCK men der er hjemfaldspligt til Københavns Kommune.
Ja men hjemfaldspligten har jo ikke noget at sige i forhold til FCKs leje. Som de så et eller andet sted betaler til sig selv, efter stadion blev udskilt fra FCK. Jeg undrede mig bare over, hvad Thomas mente med at bif og fck betaler meget.
Hvis Ankestyrelsen underkender en kontrakt, så spiller det ingen rolle hvor lang kontrakten er. Så skal den pågældende kommune forhandle en ny på plads på ændrede vilkår.Jeg tror mange kontrakter er uopsigelige i mange år. Og jeg tror ikke det er forskellen på 3-4 millioner i effektiv lejemorderen der gør den store forskel på sigt.
De vil også gerne udvide - https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fc-midtjylland-vil-udvide-stadion - og så er spørgsmålet jo om de eller Anders Holch bare køber det, eller tager en ejerandel og selv betaler, men er kommunen ejer vil det da i hvert fald føre til en ny aftale.Hvis Ankestyrelsen underkender en kontrakt, så spiller det ingen rolle hvor lang kontrakten er. Så skal den pågældende kommune forhandle en ny på plads på ændrede vilkår.
Brøndby og FCK ejer selv deres stadion, så evt. ændrede markedsvilkår får ingen indflydelse på dem.
FCM er jokeren. Det betaler vist kun 2,5 mio. kr. årligt. Er ejet af MCH og kommunen i en sindrig konstruktion men med den nye tilbygning ejet af FCM (betalt af ACH).