Ny Ceres Park
Martin Hansen
Experienced member
så udgør indkøbet af sæder 0,00372 % af Aarhus Kommunes samlede budget for 2026.
Eller hvad der svarer til lidt oksekød og et par Løkke sko.
så udgør indkøbet af sæder 0,00372 % af Aarhus Kommunes samlede budget for 2026.
Eller: hvis vi lige trykker … der! Så skal du bare se hvor de kan hyle- Hvad siger du til at vi kalder det "sæde-krise" i den næste breaking?
- Hahaha ja, det synes min kone også vi har derhjemme.
- Hahaha.
Hvis de sparer yderligere på sæderne og køber en Temu-version, så kan det i sig selv udløse en meget fysisk orienteret breaking sæde-krise. Det vil give Stiften helt nye muligheder for at gå breaking-mode over breaking sæder.- Hvad siger du til at vi kalder det "sæde-krise" i den næste breaking?
- Hahaha ja, det synes min kone også vi har derhjemme.
- Hahaha.
Men det er billigere for dem at købe de 2000 sæder med nu i den samlede bestilling, end hvis de skal tilkøbes separat på et senere tidspunkt. Så hvis der stemmes nej, så er der tale om en rigtig Aarhus-historie, for hvorfor gøre noget dyrere når man kan få det billigere?Donorerne udtalte tidligere at Kommunen ikke skulle spare på dele der ikke kunne tilkøbes på et senere tidspunkt, det må man sige at de 2.000 sæder godt kan. Så uanset hvad der bliver resultatet af byrådsmødet i morgen, så er der ikke tale om at stadion skrumper, men at der kommer flere ståpladser, end oprindeligt tænkt, og at disse nemt kan konverteres på et senere tidpunkt.
Breaking bag når man sætter sig ved manglende sæde? Brøndbys fans kunne til gengæld passende tage deres egne med de kan ødelægge.Hvis de sparer yderligere på sæderne og køber en Temu-version, så kan det i sig selv udløse en meget fysisk orienteret breaking sæde-krise. Det vil give Stiften helt nye muligheder for at gå breaking-mode over breaking sæder.
Hold kæft, hvor var det her dårligt. Undskyld.
Altså uden at være sikker, så tænker jeg at de overvejede ikke at installere sæder der hvor der alligevel skulle være ståpladser. Jeg går ud fra det er meningen, at der skal være sæder i det område der er dedikeret til ståpladser. Men det er der nok nogen herinde der ved mere om.De 2.000 sæder, er det de sæder, der kan monteres for at gå fra 24.000 til 22.000 pladser ved internationale kampe? Eller hvor er det, der kan spares 2.000 sæder?
Magistraten ville ikke indstille, at man bevilgede 1 mio til de 2.000 sæder, så her skulle GF punge ud, hvis man ønskede dem nu. Men borgmesteren vil I byrådet skabe et flertal, og her siger både Venstre og Konservative nu, at de vil bakke op.Altså uden at være sikker, så tænker jeg at de overvejede ikke at installere sæder der hvor der alligevel skulle være ståpladser. Jeg går ud fra det er meningen, at der skal være sæder i det område der er dedikeret til ståpladser. Men det er der nok nogen herinde der ved mere om.
Men nu står der i ny breaking bjælke på stiften at sæde krisen er afblæst. Og hvad det hele gik ud på ligger bag betalingsmuren.
De fik sig da nogle klik så tillykke med det![]()
Men ved du, hvilken rolle de 2.000 sæder spiller? Skal de ligge og rode på et lager, indtil vi skal spille Champions League?Magistraten ville ikke indstille, at man bevilgede 1 mio til de 2.000 sæder, så her skulle GF punge ud, hvis man ønskede dem nu. Men borgmesteren vil I byrådet skabe et flertal, og her siger både Venstre og Konservative nu, at de vil bakke op.
Som jeg forstår artiklen, er det sæderne fra de 20.000 til de 22.000 siddepladser. Altså de sæder der skal kunne fjernes, så man kan nå den optimale kapacitet på de 24.000 tilskuere inklusiv 4.000 ståpladser.Men ved du, hvilken rolle de 2.000 sæder spiller? Skal de ligge og rode på et lager, indtil vi skal spille Champions League?
Nyrehugget![]()
Så er det endelig afgjort: Så mange siddepladser får nyt fodboldstadion
AGF's kommende hjemmebane får mulighed for at huse 22.000 siddende tilskuere når det engang står færdig.stiften.dk