Ny Ceres Park
Jeg var også forbi sidst jeg var i byen. Jeg var også overrasket over hvor højt det er i virkeligheden.Jeg var lige forbi derude idag. Det ser så vildt ud! Det er ret højt, det har virkelig noget storhed over sig.
Man kan se tribuneelement på den første kurve, tror dog der mangler et sidste tribune element i højden?
Og det er jo endda med en nedsænket bane.Jeg var også forbi sidst jeg var i byen. Jeg var også overrasket over hvor højt det er i virkeligheden.
Når man kommer gennem skoven fra cykelbanen kan man fornemmer det view der kommer! Det bliver stort, men fordi der bliver så meget luft mellem stadion og Arenaen kan området bære det. Det bliver virkelig imponerende!
Prøv at forestille jer det!
I kommer vadene ned af stadion alle til synet af storslåethed et kæmpe syn af en nyt flot højt og monstrøst monument.
En spændt sitren i luftren, duften af stadion pølser, musikken der køre med Lav sol over Århus.
Vennerne der går og griner, de små drenge og piger der kigger på der forældre med lys i øjnene..
mændene der pisser af ovre i skoven inden køen.
Alle sammen med samme mål, dagen vi har ventet på.
Dagen der signalere at noget nyt og stort er ved at indtage vores liv.
Resten af vores liv.
Kan slet ik vente!!
Hvis den skal spilles op til kampen i stedet for efter, så bliver det i sandhed nye tider

Stålspærrene bliver nok relativt tæt over hovedet på bageste række, når man står op, gætter jeg på.Nogle der har kunne finde hvor højt der bliver fra bagerste række og op til taget starter?
Noget i den retning ja. Med en del spær mellem betonniveau og selve taget.Tak for svar.
Så umiddelbart 5-6 meter fra betonniveau på bagerste række til selve taget starter?
Har du ikke modtaget et link fra AGF?? Via linket kan du se din kvittering/billetAndre der mangler at modtage billetter til rundvisningstur? Pengene er trukket men ingen billetter i indbakke.
Nope ikke en hat fis . Har haft travlt med livet og nu skulle det altså være . Men ak ingen billetter og ingen pengeHar du ikke modtaget et link fra AGF?? Via linket kan du se din kvittering/billet
Har du husket at betale ekstragebyret for at det er en personlig billetNope ikke en hat fis . Har haft travlt med livet og nu skulle det altså være . Men ak ingen billetter og ingen penge
Og gebyret for at det ikke er på en matchday? Vi taler JN og indtjeningsoptimeringHar du husket at betale ekstragebyret for at det er en personlig billet![]()
Jeg klikkede på linket og havde af en eller anden årsag adgang.Nogen med adgang, som ved hvad de nu har fundet på? Nok ikke noget alvorligt, når der ikke er lavet en overskrift der kalder på forargelse, men i underrubrikken forsøger de alligevel: "Der er stadig stor usikkerhed omkring, hvornår AGF's kommende hjemmebane helt præcist kommer til at stå klar. Et byggeprojekt, der er tæt på at runde 1,1 milliarder kroner i samlet pris."
![]()
Hvordan står det egentlig til med stadionbyggeriet i Aarhus? Få det fulde overblik her
Der er stadig stor usikkerhed omkring, hvornår AGF's kommende hjemmebane helt præcist kommer til at stå klar. Et byggeprojekt, der er tæt på at runde 1,1 milliarder kroner i samlet pris.stiften.dk