Kamptråd Kamptråd 25/26: AGF - Silkeborg, søndag d. 5.10. kl. 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 45
  • Views Views: Views 4K
Added to Calendar: 05-10-25

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    64
  • Poll closed .
Kamptråd Kamptråd 25/26: AGF - Silkeborg, søndag d. 5.10. kl. 16.00
Tipsbladet forudser en 2-1 sejr til AGF - det er ikke et godt tegn, for hvornår har de sidst haft ret i et resultat? (Var det ikke også dem der tippede 4-0 til OB i den kamp hvor OB tabte 5-1?):
Jeg er desværre også lidt sortseer til kampen, det skal slutte på et tidspunkt, og Kent Nielsen har bare altid haft et godt tag på AGF. Samtidig er det den første kamp i “Sorte Oktober” - jeg tror bananskrællen ligger og venter på søndag desværre, jeg tror højest det bliver uafgjort.

Tipsbladet forudser en 2-1 sejr til AGF - det er ikke et godt tegn, for hvornår har de sidst haft ret i et resultat? (Var det ikke også dem der tippede 4-0 til OB i den kamp hvor OB tabte 5-1?):
Jeg er desværre også lidt sortseer til kampen, det skal slutte på et tidspunkt, og Kent Nielsen har bare altid haft et godt tag på AGF. Samtidig er det den første kamp i “Sorte Oktober” - jeg tror bananskrællen ligger og venter på søndag desværre, jeg tror højest det bliver uafgjort.
Yes....et eller andet nager også mig....ny måned...efterårets "Sorte Oktober"....SIF, som vi ikke har slået LÆNGE....og det fortsætter jo ikke med sejre i evigheden....ja, og så er vejret for første gang rigtig træls....but let me be WRONG!!!!

Jeg er omvendt der, hvor jeg har været skeptisk før ...

VFF (de har luret JP i landskamppausen),
BIF (nu kommer der et godt hold og slår ned på manglerne) og
FCN (de kan altid noget på deres lortebane, med hurtigt og teknisk spil - men BIF-kampen fik mig alligevel lidt op på optimismebarometret).

Og i alle tre kampe har AGF håndteret det. Der har været medvind, men det er ikke rent held.

Kent Nielsen kan altid udløse nervøse ticks, også selvom SIF har været svage. Men de har ikke meget at skyde med i denne sæson og AGF ser ud til at kunne spille på flere tangenter. Jeg er noget så sjældent som optimist op til denne kamp.

Patrick Mortensen er heller ikke stærk i duelspillet længere, så det tror jeg ikke, vi får meget ud af.
Jeg har været positivt overrasket over hvor mange gange i år, at AGF har spillet Patrick Mortensen i fødderne, og hvor Mortensen med succes har kunnet lægge bolden af til andre. Det er en lidt anden dimension end tidligere, og det ser ud til at virke.

Det gør nok også Mortensens liv nemmere at have de to 10ere tættere på sig (så han ikke skala vinde duellen og holde i bolden alene), men uanset gør det det igen muligt at bruge ham som opspilsstation.

Similar content Most view View more
Back