"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 281K
"Hvor blev de af"-tråden
P? det gamle Forum havde vi gang i en tr?d med nyt om tidligere ansatte, s? det m? vi hellere f? igen :D

Kanstrup har startet de sidste par kampe for hans Tyrkiske klub https://stiften.dk/agf/Tidligere-AGF-anfoerer-har-bidt-sig-fast-i-Tyrkiet/artikel/558851
Han blev skiftet ind i 1-1 kampen mod Besiktas med fem minutter tilbage af opg?ret, og i de seneste to kampe er han startet inde.

Riddersholm har haft et par ans?ttelser efter han ikke l?ngere fik l?n i AGF men vi m? vel hellere forholde os til hans nuv?rende.

Linket er ogs? lagt i kamptr?den https://stiften.dk/agf/Glen-Riddersholm-inden-gensyn-med-AGF-Ikke-mere-specielt-end-at-moede-Hobro/artikel/559053

Han n?vner alligevel noget som han ellers havde talt ned men han er jo ikke den f?rste.
Det var l?rerigt at v?re i AGF, hvor presset internt og fra omgivelserne til tider var enormt, og kvaliteten i spillertruppen og det sportslige budget ikke altid hang sammen. Og det gjorde ogs?, at jeg ind imellem var n?dt til at g? p? kompromis, og ikke f?lte, jeg havde tid til at fremelske det spillem?ssige udtryk, jeg ?nskede. Der var aldrig tid.

https://stiften.dk/navne/AArets-spiller-fire-gange-AGFs-hurtige-hoejre-back-er-doed/artikel/561165

Ole Laursen

Fantastisk hurtig trods begr?nset i h?jde. Husker ham som en solid h?jre back som altid i for?ret var ventet til tr?ningen, fordi han f?rst startede tr?ningen, n?r gr?sset var tilstr?kkeligt gr?nt.

Savnet fordi han var fast mand p? holdet, n?r han var kommet i form.

Er der nogle, som kan bekr?fte dette?

agfer

Tom said:
Stig AKA Frank Heskj?r said:
S?nderjyskE snupper gratis Juel-Nielsen

S? hentede Glen sin frelser tilbage. M?rkeligt at han ikke kom i transfervinduet. Hhmm.
Som jeg h?rer det havde TJN et andet l?nkrav da transfervinduet var ?bent. Han er ?benbart lidt gr?dig.
::Der er en ret lang artikel om ham i dagens udgave af Politiken. Han afviste en kontraktforl?ngelse hos os, for at komme til en israelsk klub, if?lge denne artikel. Derfra blev han mere eller mindre tvunget til at lade kontrakten oph?ve og endte p? Cypern. Mellem linjerne kan man godt tolke forl?bet som gr?dighed. Nu er han i SE, fordi der ikke er andre, der har budt p? ham.

ramloser date=1552250066 said:
Mellem linjerne kan man godt tolke forl?bet som gr?dighed. Nu er han i SE, fordi der ikke er andre, der har budt p? ham.
 T?nkte det samme. Men Gr?dig+"endte i S?nderjyske" plejer sgu ikke at rime :D 

S? m?ske han var gr?dig, ikke fandt en klub i vinduet, og s? overtalte S?E til at give mere end de havde ?nsket, eller m?tte lade sig tanke med S?Es tilbud, da alle andre trak f?lehornene til sig.

Jeg synes det er fint nok, at fodboldspillere er en anelse gr?dige. De har trods alt en ganske kort ?rr?kke til at spinde guld p? deres evner som fodboldsspillere.

Jeg har ogs? h?rt, at Tingager helst ville til OB, men valgte AGF, fordi vi tilb?d markant mere i l?n end OB - og det vil vi vel p? ingen m?de klandre ham for eller kalde ham gr?dig for at g?re.

Jeg m? da ogs? indr?mme, at det for mig er ret vigtigt, hvor meget jeg f?r i l?n. Det er bestemt ikke det eneste kriterie n?r jeg v?lger job, men hvis alt andet er lige, s? kan det godt v?re det, der g?r, at jeg v?lger det ene job fremfor det andet.  For fodboldsspilere er resten af jobbet vel ret ens om man spiller i Haderslev eller Esbjerg, s? l?nnen vil derfor helt naturligt spille en stor rolle og det kan vi ikke klandre dem for overhovedet.

N?r det kommer til Thomas Juel, s? kan man vel ogs? sige, at det samtidig spiller en rolle, at han er loyal overfor Glen, hvilket sikkert ogs? har spillet en rolle, da han skulle v?lge arbejdsgiver. Jeg forestiller mig, at der har v?ret et lignende forhold mellem H?jer/Blume og David, selvom man selvf?lgelig er skuffet over deres manglende loyalitet i Lyngby.

fsc date=1553520973 said:
Vi var nok mange, der grinte da Tullberg blev solgt p? et enkelt saksespark.

Men nu har han snart den st?rste karriere af den generation af AGF-spillere - nemlig som reserveholdstr?ner for BVB Dortmund. Det er sgu vildt: Mike Tullberg stopper i Vendsyssel FF til sommer
Det er ret flot g?et. Skulle han f? succes dernede er han vel ogs? i spil som afl?ser for David, hvis han f.eks. skal pr?ve noget nyt om 3-4 ?r (foruds?tter at vi har ok succes i mellemtiden...).

Similar content Most view View more
Back