"Hvor blev de af"-tråden
Gode gamle Munksgaard. Jeg elskede ham for fighterattitude og for hans rolle som Tyron Lannister i Game of Thrones <3
Create an account or log in to Instagram - Share what you're into with the people who get you.www.instagram.com
Jeg elsker når især tidligere spillere ønsker nye spillere velkommen- her er det Munksgaard der byder Andersson velkommen hjem![]()
www.tipsbladet.dk
Udinese vil have minimum 90 mio for TK og der er flere bejlere, ud over Aston Villa og AC Milan, så er Atalanta nu tilsyneladende også interesseret.
Det lyder som om CV får lidt mere at snolde for:
![]()
Dansker på blokken i ny storklub | Tipsbladet.dk
Thomas Kristensen har igennem flere sæsoner vist sig flot frem med gode præstationoer i Udinese. Nu lurer et stort skifte i horisonten.www.tipsbladet.dk
Håber ikke at han bliver solgt denne sommer. Vi skal have ham på landsholdet først.Udinese vil have minimum 90 mio for TK og der er flere bejlere, ud over Aston Villa og AC Milan, så er Atalanta nu tilsyneladende også interesseret.
Det lyder som om CV får lidt mere at snolde for:
![]()
Dansker på blokken i ny storklub | Tipsbladet.dk
Thomas Kristensen har igennem flere sæsoner vist sig flot frem med gode præstationoer i Udinese. Nu lurer et stort skifte i horisonten.www.tipsbladet.dk
Det kræver en rigtig landstræner, og ikke ham der Brian RimjobHåber ikke at han bliver solgt denne sommer. Vi skal have ham på landsholdet først.
Håber ikke at han bliver solgt denne sommer. Vi skal have ham på landsholdet først.
Han var panisk nok til at tage Stage med sidst.Så skal vi have en ny landstræner først. Brian kommer næppe til at udtage TK, før han spiller for en endnu større klub.
Tja.Håber ikke at han bliver solgt denne sommer. Vi skal have ham på landsholdet først.
campo.dk
Ja, kunne han ikke få et job med at integrere vores spillere fra Uganda og det øvrige udland, samtidig med at han kunne tage i tjans i Aarhus Fremad? Særligt nu, hvis Links smutter.Det ville være skønt at få ham til Danmark igen - også selvom det ikke er i GF!
![]()
Sulten Amini ikke klar til karrierestop: Håber på Danmark-retur
Efter et halvt år er Mustafa Amini igen på klubjagt, og han kunne godt se sig tilbage i Danmark, siger han til Campo.campo.dk
Rimjob er en kæmpe tissekone.Det kræver en rigtig landstræner, og ikke ham der Brian Rimjob
Det ville være skønt at få ham til Danmark igen - også selvom det ikke er i GF!
![]()
Sulten Amini ikke klar til karrierestop: Håber på Danmark-retur
Efter et halvt år er Mustafa Amini igen på klubjagt, og han kunne godt se sig tilbage i Danmark, siger han til Campo.campo.dk
Ja det er jo faktisk lidt en sviner til Randers FC, at han kun nævner AGF.. Randers fik ham altså på rette vej, og fortjener lidt kredit herfor..Fantastisk citat fra historien:
- Jeg håber, at der stadig er folk i Danmark, der husker mig. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at spille i Danmark igen eller et andet sted i Skandinavien. Jeg elskede min tid i AGF og Danmark og spillede noget af min bedste fodbold, mens jeg var der.
Amini kom til Randers med en halvpunkteret karriere. Klubben fik pumpet luft i den igen, Amini blev en fantastisk spiller og drog så sydpå suget fast til Christiansens magnet, da sidstnævnte blev hvid spejder hos Nielsen. Men Amini nævner kun AGF som det sted, han elskede at være.
I teorien har du ret. Der er imidlertid tre ting, der taler imod at give dem kreditten:Ja det er jo faktisk lidt en sviner til Randers FC, at han kun nævner AGF.. Randers fik ham altså på rette vej, og fortjener lidt kredit herfor..
Endnu et symbol på derouten i 2014 sammen Sloth og Akharaz![]()
Eksklusivt: Eks-AGF’er vil hjem efter 10 år i udlandet
Den tidligere AGF-back Mikkel Kirkeskov er fri på markedet, og ifølge Campos oplysninger ønsker han at fortsætte karrieren i Danmark.campo.dk
Her må CV gerne stå over
Tja, Kirkeskov lignede i den grad en spiller, der gjorde sit bedste. Men ok et symbol på en lovende spiller, der "kollapsede".
Det var altså også voksenmobning fra vores (publikums) side. Han blev gjort til syndebuk for/symbol på alle ulykker i AGF på det tidspunkt.Tja, Kirkeskov lignede i den grad en spiller, der gjorde sit bedste. Men ok et symbol på en lovende spiller, der "kollapsede".
Han har også haft en god karriere sidenhen. Han er dog ikke aktuel for AGF.