"Hvor blev de af"-tråden

Jeg ved ikke hvad deres målsætning er men mon ikke det er oprykning![]()
Bochum sendte også Augsburg fra Bundesligaen ud af pokalen i en af Uwes første kampe.Uwe ser ud til at gøre det meget godt i Bochum - hans første kamp var den mod HerthaDet er forresten nogle pæne tilskuersnit de har nede i 2 bundesliga.
5 sejre, en uafgjort og en tabt i 2 bundesliga vs. det de leverede i de første kampe må være godkendt. Det kan se ud som om han gør det igen - ind og få skik på holdet samt levere resultater![]()
Det er et ret fedt stadion og en fin atmosfære, de har i Bochum. Jeg var dernede for nogle år siden, og det var ret ligetil at få billet.Det er forresten nogle pæne tilskuersnit de har nede i 2 bundesliga.
Og det skal han have stor tak forBochum sendte også Augsburg fra Bundesligaen ud af pokalen i en af Uwes første kampe.
Jeg så en opgørelse et sted, kan ikke huske hvor, men det var gennemgående ikke bare at Uwe skaffer bedre præstationer til sine hold, men holdene fortsætter også en opadgående kurve efter at han har forladt klubben. Selvfølgelig mest tydeligt i Malmö FF. På en måde er han jo en Ove P. type, som leverer et grundigt stykke håndværk.
Spøjst han havner der.Måske ikke den helt rigtige tråd, men:
![]()
AGF-legendes søn skriver kontrakt med AC Horsens
En søn af en kæmpe AGF-legende har netop skrevet under med en anden østjysk klub.campo.dk
Det er måske lettest at vokse, væk fra fortidens og farmands skygger?
Men han kan vel ikke være et supertalent, eller undervurderer jeg Horsens totalt på den konto?Det er måske lettest at vokse, væk fra fortidens og farmands skygger?
altså horsens ligger jo lige pt med et budget der burde ligge dem midt i superligaen,Men han kan vel ikke være et supertalent, eller undervurderer jeg Horsens totalt på den konto?
Memories.Det ved jeg nu ikke, der er visse tyske traditioner på de kanter.
View attachment 5817
Et klassisk line up med de to Milan-klubber og hver deres trio af henholdsvis hollændere og tyskere, der samtidig vandt EM i ‘88 og VM i ‘90. Der var vist lidt flere af de store stjerner i de italienske klubber dengang. Det var i øvrigt ved VM ‘90 at Rijkaard spyttede Völler i håret og de begge blev udvist …for lige at sløjfe den tilbage til noget Bundesligahår.Memories.
Nu kan jeg naturligvis ikke huske navnet på den lave Arnold Schwarzenegger til højre, midtbanemanden der tyrede på straffe. De to andre må være Klinsi og Andi Brehme.
Kobler spillede i Juve, nicht war? Milan var Gullit, Reichard og Van Basten og Napoli havde Maradona og Careka
(Det ville være noget mere præcist, hvis jeg tillod googling).
Lothar Mathäus, natürlich