New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 366K
Uwe ser ud til at gøre det meget godt i Bochum - hans første kamp var den mod Hertha 👊 Det er forresten nogle pæne tilskuersnit de har nede i 2 bundesliga.

5 sejre, en uafgjort og en tabt i 2 bundesliga vs. det de leverede i de første kampe må være godkendt. Det kan se ud som om han gør det igen - ind og få skik på holdet samt levere resultater👌

Jeg ved ikke hvad deres målsætning er men mon ikke det er oprykning:unsure:

1765372439426.webp

1765372471793.webp

Uwe ser ud til at gøre det meget godt i Bochum - hans første kamp var den mod Hertha 👊 Det er forresten nogle pæne tilskuersnit de har nede i 2 bundesliga.

5 sejre, en uafgjort og en tabt i 2 bundesliga vs. det de leverede i de første kampe må være godkendt. Det kan se ud som om han gør det igen - ind og få skik på holdet samt levere resultater👌
Bochum sendte også Augsburg fra Bundesligaen ud af pokalen i en af Uwes første kampe.

Jeg så en opgørelse et sted, kan ikke huske hvor, men det var gennemgående ikke bare at Uwe skaffer bedre præstationer til sine hold, men holdene fortsætter også en opadgående kurve efter at han har forladt klubben. Selvfølgelig mest tydeligt i Malmö FF. På en måde er han jo en Ove P. type, som leverer et grundigt stykke håndværk.

Bochum sendte også Augsburg fra Bundesligaen ud af pokalen i en af Uwes første kampe.

Jeg så en opgørelse et sted, kan ikke huske hvor, men det var gennemgående ikke bare at Uwe skaffer bedre præstationer til sine hold, men holdene fortsætter også en opadgående kurve efter at han har forladt klubben. Selvfølgelig mest tydeligt i Malmö FF. På en måde er han jo en Ove P. type, som leverer et grundigt stykke håndværk.
Og det skal han have stor tak for :love:

Det burde jo være en nobrainer at ansætte ham i en klub som skal "have ryddet op". Tænker United burde stå på spring;) Så har de god tid til at forberede næste træner.

Last edited:
Det ved jeg nu ikke, der er visse tyske traditioner på de kanter.
View attachment 5817
Memories.

Nu kan jeg naturligvis ikke huske navnet på den lave Arnold Schwarzenegger til højre, midtbanemanden der tyrede på straffe. De to andre må være Klinsi og Andi Brehme.

Kobler Jürgen Kohler spillede i Juve, nicht war? Milan var Gullit, Reichard og Van Basten og Napoli havde Maradona og Careka

(Det ville være noget mere præcist, hvis jeg tillod googling).

Lothar Mathäus, natürlich

Memories.

Nu kan jeg naturligvis ikke huske navnet på den lave Arnold Schwarzenegger til højre, midtbanemanden der tyrede på straffe. De to andre må være Klinsi og Andi Brehme.

Kobler spillede i Juve, nicht war? Milan var Gullit, Reichard og Van Basten og Napoli havde Maradona og Careka

(Det ville være noget mere præcist, hvis jeg tillod googling).

Lothar Mathäus, natürlich
Et klassisk line up med de to Milan-klubber og hver deres trio af henholdsvis hollændere og tyskere, der samtidig vandt EM i ‘88 og VM i ‘90. Der var vist lidt flere af de store stjerner i de italienske klubber dengang. Det var i øvrigt ved VM ‘90 at Rijkaard spyttede Völler i håret og de begge blev udvist …for lige at sløjfe den tilbage til noget Bundesligahår.

Kobler husker jeg ikke, men jeg erindrer hvordan Schillaci dukkede frem som en noget ukendt spiller internationalt og blev topscorer ved det VM.

Back