Fodbold ude i verden
Men vi havde vel #Verdenspremiere p? det?fsc date=1596796216 said:En algiersk klub - CR Belouizdad - vandt sit f?rste mesterskab i 19 ?r. De fejrede det p? aarhusiansk maneer!
Martin Hansen said:S? er Thorup fyret.
2 nederlag i de 2 f?rste kampe i den nye s?son ovenp? s?lv i sidste s?son. Enten er Gent et galehus eller ogs? er der foreg?et noget i kulissen, som retf?rdigg?r den fyring.
Har ikke fulgt Gent men det lyder som et galehus, hvis tr?neren skal fyres efter to kampe og man netop har hentet s?lv.andrewdk said:Martin Hansen said:S? er Thorup fyret.
2 nederlag i de 2 f?rste kampe i den nye s?son ovenp? s?lv i sidste s?son. Enten er Gent et galehus eller ogs? er der foreg?et noget i kulissen, som retf?rdigg?r den fyring.
Han var med i Troels Bechs podcast i forg?rs.
Han virkede ganske fattet rygterne taget i betragtning. T?nker ikke han f?r sv?rt ved at lande et andet godt job uden for DK.
Virker absurd at fyre ham nu.
Bed i ?vrigt m?rke i at Gent har 17.000 s?sonkortholdere.
Byen er p? st?rrelse med Aarhus.
Var det ikke FC Basel, som voldte Liverpool m.fl alvorlige problemer i CL for et par s?soner siden?swharders said:FCM skal spille hjemme mod Young Boys. Nogen der kender til schweizisk fodbold?
Jo, det er Basel der har haft de bedste internationale resultater de senere ?r inklusiv nogle gode resultater i CL for nogle ?r siden og de var i kvartfinalen i EL sidste s?son sammen med FCK, mens Young Boys r?g ud efter gruppespillet. Men hvis man vinder det schweiziske mesterskab rimelig sikkert er man er helt sikkert et godt hold. De ville i hvert fald v?re favoritter p? hjemmebane eller over to kampe, men er det m?ske nok stadig. Samtidig er naturligvis et niveau man skal kunne overkomme hvis man vil i CL.Stone Cold said:Var det ikke FC Basel, som voldte Liverpool m.fl alvorlige problemer i CL for et par s?soner siden?swharders said:FCM skal spille hjemme mod Young Boys. Nogen der kender til schweizisk fodbold?
Jeg tror sgutte det er nogen walkover.
Man kan ogs? sige, at det er en styrkepr?ve for dansk klubfodbold, i forhold til om vi skal beholde vores nuv?rende placering blandt top-15 lande. Schweiz ligger lige i h?lene p? os.Winther date=1598869832 said:Jo, det er Basel der har haft de bedste internationale resultater de senere ?r inklusiv nogle gode resultater i CL for nogle ?r siden og de var i kvartfinalen i EL sidste s?son sammen med FCK, mens Young Boys r?g ud efter gruppespillet. Men hvis man vinder det schweiziske mesterskab rimelig sikkert er man er helt sikkert et godt hold. De ville i hvert fald v?re favoritter p? hjemmebane eller over to kampe, men er det m?ske nok stadig. Samtidig er naturligvis et niveau man skal kunne overkomme hvis man vil i CL.Stone Cold date=1598869118 said:Var det ikke FC Basel, som voldte Liverpool m.fl alvorlige problemer i CL for et par s?soner siden?swharders date=1598868652 said:FCM skal spille hjemme mod Young Boys. Nogen der kender til schweizisk fodbold?
Jeg tror sgutte det er nogen walkover.
Vores venner fra Honka med det klareste røde kort, jeg har set i flere år:
Du tænker mere i gult kort for filmIkke til rød. Keeperen lader foden hænge med vilje og forsøger slet ikke at undgå tacklingen!![]()
Ja, det skal jeg ikke udelukke
Han taler om noget ping-pong mellem spillere og fans, det er vel meget almindeligt, især hvis de sportslige resultater er gode. Der var noget ret unikt i det direkte forhold mellem DN og fansene, det ved jeg ikke om Jon Dahl har til Blackburns fans. Jeg tænker ikke helt han er den type.Jeg synes ikke jeg kan huske at den form for kommunikation i forhold til egne fans var specielt udbredt, inden David Nielsen begyndte med det i AGF?:
Men nu synes jeg at man hører det igen og igen, senest i Blackburn fra Jon Dahl.
| D |
Fodbold på tv
|
|
|
Fodbold-relateret-SoMe
|
|
|
(Imod?) Moderne fodbold
|
|