Fodbold ude i verden
Den kræver en bruger - kan du gengive nogle punkter?En spændende artikel:
![]()
Fodboldens bedste historie er norsk og så utrolig, at den næ
Førhen var Nordnorge et sted, der blev set ned på. Nu spørger en hel fodboldverden, hvad det dog er, de kan i Bodø/Glimt? Politiken forsøger her at give et svar.politiken.dk
normalt ser jeg ikke så meget europæisk fodbold, men glæder mig squ til at se bodø mod sporting i aften.
klokken 21 på 3 max og viaplay
www.tipsbladet.dk
Det kræver et medielogin, ikke et abonnement. Men kort: succesen er begrundet i en moderne tran-håndtering og ikke vanlig macho- og konkurrerementalitet.
ja det var jo meget bløde kontakter, både den på benet og hånden i ryggen, men ligesom i vores kamp mod viborg ved straffe på emmery, så er det squ lidt dumt at placere en arm eller hånd i ryggen af en modstander i feltet. også selvom det ikke er en hård kontakt.
Det lyder som et hemmeligt våben de godt kunne have i en hvalfangerby i Nordnorge, men jeg er ikke helt sikker på det ville være lovligt syd for Polarcirklen…Edit: team-håndtering! Ikke tran-håndtering. Det ved jeg sq ikke hvad er![]()
Som engelsklærer må jeg lige pointere at de to stadioner ikke har samme navn, det i Exeter hedder nemlig kun St. James Park. Jeg har lige brugt en engelsk udgave af artiklen til at fortælle mine elever at tegnsætning stadig er vigtigt, selvom de ikke gider lærere det
ja forrest er virkelig ikke skarpe i boksen
Hvis vi kigger på det med AGF-briller må FCM meget gerne vinde Europa League.
Det vil sende dem i Champions League gruppespil næste år og dermed give os en plads i Champions League-kval.’en uanset om vi bliver etter eller toer.
Men det kommer ikke til at ske. Roma, Villa, Porto..
Jeg har ingen problemer med at holde med andre danske klubber ude i Europa, så længe de ikke møder AGF.
Fint argument. Det er det irrationelle i bare at ønske alt skidt for andre, jeg har sværere ved at forstå. - Især når det konkret kan gavne os.Det handler om økonomien i det
Så længe det måske er Conference League går det nok. Men sådan noget med at kvalle til CHl hvert år.. AV!
I første omgang må de gerne kvalificere sig til 1/4-finalen og få to hårde torsdagskampe mere midt i slutspillet. Det er egentlig alt hvad jeg ønsker mig.Hvis vi kigger på det med AGF-briller må FCM meget gerne vinde Europa League.
Det vil sende dem i Champions League gruppespil næste år og dermed give os en plads i Champions League-kval.’en uanset om vi bliver etter eller toer.
Men det kommer ikke til at ske. Roma, Villa, Porto..