Fanshoppen
Var forbi shoppen i eftermiddag hvor een prisgivet medarbejder måtte betjene lang kø, rode igennem bunker af ordrer, tage imod spørgsmål fra forvirrerede eller utålmodige kunder, henvise til prøverum, fortælle en far og søn at hvis sønnen skulle have tryk på den spillertrøje de endelig var nået frem til kassen med, så måtte de komme tilbage efter den om en uge, hvorfor drengen let skuffet så ikke fik tryk på sin trøje alligevel OG modtage nye kasser med færdigpakkede ordrer der ankom med bud midt i det hele - alting på en og samme gang.
De mindste betjeninger tog uforholdsmæssigt lang tid, og han havde ikke en chance.
Tilsnigning er ikke et dækkende ord, når de/klubben påstår at have mandet alt det op, de kan - det sejlede og een ung fyr stod med hele moradset. Skørt at opleve.
Der er jo ikke noget derinde, der era relevant for vores debat om fanshoppen?
Der er jo ikke noget derinde, der era relevant for vores debat om fanshoppen?
Åh. Ja det er jo noget forbandet snavs, lige gyldigt hvordan man vender og drejer det. Det kan da heller ikke undgå at ødelægge lidt af al den glæde og interesse, der er kommet med mesterskabet. Det spiller bare overhovedet ikke, og jeg begriber ikke, hvordan man kan have vurderet, at man kunne bære sig sådan ad... Hold kæft det er ærgerligt.Tænker lige vi skal herover i stedet og den er ikke meget bedre https://dk.trustpilot.com/review/shop.agf.dk
Der er naturligvis en del der brokker sig over, at de hæver penge men ikke leverer. Måske de skal prise sig lykkelige for, at de har et unikt produkt som er svært at købe andre steder. Det er skidt når butikker har en Trustpilot-score på 2,0 stjerner. Måske nogen burde mande op og sørger for ting kører som de skal.
Tænker lige vi skal herover i stedet og den er ikke meget bedre https://dk.trustpilot.com/review/shop.agf.dk
Der er naturligvis en del der brokker sig over, at de hæver penge men ikke leverer. Måske de skal prise sig lykkelige for, at de har et unikt produkt som er svært at købe andre steder. Det er skidt når butikker har en Trustpilot-score på 2,0 stjerner. Måske nogen burde mande op og sørger for ting kører som de skal.
Det kan da heller ikke undgå at ødelægge lidt af al den glæde og interesse, der er kommet med mesterskabet
Få nu styr på de allerede eksisterende bestillinger og få mandet op i den butik. Det er detail og AGF, de kunne have ansat 5 mand ekstra på 1 uge. Kom nu lidt.
Hvem har givet dig lov til at tage billeder af mig på min ynglings bænk
Nej men for mange harJamen så må jeg da lige tilføje, at jeg stod i kø til den nye trøje den torsdag den blev lanceret, stod i køen godt en halv time, blev lukket ind, købte 3 trøjer - bestilte Links bagpå, afhentede dem næste dag (uden kø) - havde glemt at få rabat som abonnementsholder - det fik jeg godskrevet og gik hjem med trøjerne. En fremragende oplevelse...... oplevede ingen kaos de to dage! Altså ikke for at tage noget fra jeres vrede over dårlig behandling, bare for at sige at ikke alle har samme oplevelse i den shop!