Fanshoppen
Send dem en mail om det og hvis det er den samme mailadresse du har på sæsonkort/abonnement og dit ligalogin så burde det være en fejl der er til at rette.Har sæsonkort, AGF+ og fik ikke rabat på hverken mesterskabs trøjen eller den nye hjemmebanetrøje
Vi er mestre![]()
De har udtalt at begrænsningen på 500 alene kom fra Craft. Hvad skulle være forkert i den udmelding?
Tak. Så har jeg ikke dårlig samvittighed. Jeg er lige ved at tro jeg kunne genkende Jø'en, men ellers er der ikke meget i det segment der ringer en klokke.
De har udtalt at begrænsningen på 500 alene kom fra Craft. Hvad skulle være forkert i den udmelding?
Det er mig, der påpeger, at der ikke bliver sagt Craft, men produktionen. Det kan ligesåvel være mesterskabstrykket, som sagtens kan blive påsat af shoppen og ikke Craft.De har udtalt at begrænsningen på 500 alene kom fra Craft. Hvad skulle være forkert i den udmelding?
Når trøjen produceres langt væk, giver det ikke mening det er leverancen af trøjen. De er sikkert kommet med container i ét hug.Det er mig, der påpeger, at der ikke bliver sagt Craft, men produktionen. Det kan ligesåvel være mesterskabstrykket, som sagtens kan blive påsat af shoppen og ikke Craft.
Jeg har i dag fået en besked fra Postnord!
Min pakke fra AGF er nu på vej!
Det er nu engang bare mega ærgerligt at man her, knap 1.5 måned efter guldet, stadigvæk ikke kan gå rundt her i Kbh med sin guld trøje..Ak ja, det kommer vel på et eller andet tidspunkt, måske før sæson starten, hvem ved..
Go stil med SolbakkenJeg har i dag fået en besked fra Postnord!
Min pakke fra AGF er nu på vej!
Så er det store spørgsmål:
Er det min guldtrøje og min blå away, med nummer 9 på ryggen? Eller er det mon den nye hjemmebanetrøje med 7 Solbakken og Mesterskabs-logoet?
Under begge mails med ordre, står der blot “
Bekræftet
Vi klargør disse varer til forsendelse”
Så jeg aner ikke hvilken af dem der er på vej! Jeg bliver glad uanset![]()
Mange tak
Er det guldhatten? For hvis du også har bestilt den i shoppen, så drop detJeg havde indledningsvis en forhåbning om at kunne bære guld trøjen på NorthSide i år. Det overrasker formentlig absolut ingen at det naturligvis ikke kom til at ske... Så tænkte jeg at jeg i det mindste burde være i stand til at nå det til vores ferie i uge 28... Det ved jeg sgu ikke om jeg tør hænge min hat på lige pt.![]()