Fanshoppen
meatypug
Well-known member
Spillertrøjen? For så kan vi da konstatere, at de ikke behandler ordrerne i den rækkefølge, de er kommet ind...
Spillertrøjen? For så kan vi da konstatere, at de ikke behandler ordrerne i den rækkefølge, de er kommet ind...
GuldtrøjenSpillertrøjen? For så kan vi da konstatere, at de ikke behandler ordrerne i den rækkefølge, de er kommet ind...
Fra jeg fik en notifikation i postnord appen gik der et par dage før de dukkede opMin første ordre indholdte blot T-shirten og halstørklæde. Den har stået i status "På vej" siden 4. juni.
Om den er "På vej" fra Asien, Sverige eller AGFs pakkecentral er jeg dog ikke klar over.
Ja, det var den jeg mente. Altså ikke en tshirt eller lignende
Hmm... syntes ordrenummeret var 85.XXX på vores trøjer. Mangler du et nul eller er vi bare langt bagefter
Jeg har 89.400 så vi var bare sent til festen lolHmm... syntes ordrenummeret var 85.XXX på vores trøjer. Mangler du et nul eller er vi bare langt bagefter![]()
Ahr sorry…..80535 og 80569Hmm... syntes ordrenummeret var 85.XXX på vores trøjer. Mangler du et nul eller er vi bare langt bagefter![]()
Ja og hvilken dato gik produktionen af guldtrøjerne i gang ?
4 advent
Sygt nok man kan få næst års trøje før guldbørgenDe nye trøjer hænger klar nede i butikken på strøget
![]()
Nyhed 'afsløret' i butiksvindue timer før lancering
Hvis man render rundt og er spændt på, hvordan fodboldklubben AGF's nye spilletrøje til den kommende sæson ser ud, behøver man ikke vente til klokken 10.00. Da har klubben planlagt et event i sin fanshop på Søndergade i Aarhus, hvor trøjen skal vises frem og sættes i salg, men som billedet...www.tv2ostjylland.dk
Det der players edition "danske mestre" - av det er lækkertDen trøje er jeg helt på røven over! Og denne her gang tror jeg det er godt man er gået med blåt Ceres logo
Ja den skal vitterligt bare være i de omvendte farver af hjemmetrøjen, og så skal 3. trøjen være i en rød udgave.Den trøje er så fucking fed, jeg kan nærmest ikke være i mig selv!
Alligevel overvejer jeg at tøve og vente på udebanetrøjen... jeg har en tommelfingerregel om højest at købe hvert andet år (dét er i år) og jeg har de seneste mange gange alene købt hjemmebanetrøjen... sidste sæsons udebanetrøje var rockerfed, jeg håber jo lidt at vi får en smuk, marineblå sag igen i år...