Fanshoppen
om pengene er reserveret eller trukket betyder ikke meget for mig for at være helt ærlig. jo på overflade niveau skal de selvfølgelig overholde reglerne, men i realiteten gør det jo ingen forskelForstår squ godt magthavere (og erhvervslivet) kan slippe afsted med ulovligheder, når holdningen er "herregud værre er det heller ikke".
Gad vide om folk vil være lige så overbærende hvis det var Mr. som trak pengene før en ordre er afsendt..
Men igen, meget af frustrationen kan undgås med kommunikation (og overholde gældende lovgivning).
om pengene er reserveret eller trukket betyder ikke meget for mig for at være helt ærlig. jo på overflade niveau skal de selvfølgelig overholde reglerne, men i realiteten gør det jo ingen forskel
Udover at en del af min pension ville være gået op i røg, så ville en konkurs nok mest betyde, at jeg ville sætte himmel og hav i bevægelse for at hjælpe til med at få klubben oven vande igen. Det ville være ærgerligt for Mr. (er det den der old school tøjkæde med det underlige logo?), men ingen udover den nærmeste familie til ejerne ville vel følelsesmæssigt være berørt over det. Det er, også her, meget svært at sammenligne med en fodboldklub som AGF.
Der er jo også giga forskel (eller bør være) fra AGF og Mr. Jeg holder med AGF og vil dem alt godt. Jeg bruger ekstremt meget tid og "følelser" på det. Det gør jeg ikke på Mr.
Så naturligvis er der forskel på, hvordan ens holdning er til "loven".
"Loven" er altså loven. Det er fint du er ligeglad med den, men det kan en virksomhed altså ikke være.
Fair nok der er noget skrevet ned på skrift, men har AGF følt til nødsaget til at lave denne manøvre, synes jeg stadig det er et fint træk.
Og så er vi bare uenigeFair nok der er noget skrevet ned på skrift, men har AGF følt til nødsaget til at lave denne manøvre, synes jeg stadig det er et fint træk.
#Crimerider
Vi har set det annonceret at de trækker pengene med det samme. Derfor er jeg mindre utilfreds end hvis det ikke var skrevet. Men det er stadig ikke ok at stille os ringere end købeloven giver mulighed for. Det bliver især problematisk hvis der går meget længere med at få leveret trøjerne. Goodwill og eufori varer kun så langt.
Nuvel. Jeg kan ikke sige det fremgik for dig. Du må gerne hævde det heller ikke stod da jeg handlede, men så er vi uenige.Men det er altså ikke rigtigt. Ingen steder stod der det da jeg købte.
Jeg venter gerne 1 måned mere, men som virksomhed fremstår de som amatører.
Nuvel. Jeg kan ikke sige det fremgik for dig. Du må gerne hævde det heller ikke stod da jeg handlede, men så er vi uenige.
Jeg tror nærmere, at man skal se sådan på det, at de måske kunne sælge 3-4.000 styk uden forudbetaling, og 30.000 med forudbetalingHvis de har omsat 50m ved at være lidt kreative, men kun kunne have omsat for fx 20m ved at være 100% regelrette, så vil jeg til hver en tid gå med den første model.
Det er jo ikke deres normale praksis, men et tiltag de har gjort brug af i den største periode nogensinde for klubben.