Fanshoppen
Sådan går det når man køber mesterskabstrøjen på Temu.
Sådan går det når man køber mesterskabstrøjen på Temu.
Købte du straks man annoncerede?Så er mit mesterskabs-udstyr på vej med posten. Så ikke så slem leveringstid som man kunne have frygtet.
Købte 11. maj. Men sprang over spilletrøjen med guldtryk og gik med en hoodie og kasket i stedet.
Derfor du får. Spillertrøjen kommer først hjem imorgenKøbte 11. maj. Men sprang over spilletrøjen med guldtryk og gik med en hoodie og kasket i stedet.
Købte 11. maj. Men sprang over spilletrøjen med guldtryk og gik med en hoodie og kasket i stedet.
Bliver spændende om den når frem inden weekendenjeg og min brors guldtrøjer er ihvertfald oprettet nu. Og kommer nok i Postmandens hænder inden længe View attachment 7172
Det tvivler jeg på. Er det ikke helligdag i morgen?
Ja jeg tror legitimt ikke de kan nå alle trøjerne før AugustGal jeg glæder mig til at få min guld trøje, håber det bliver denne her måned også med tanke på at de skal have sendt +30k ud
Nej vel, det kommer jo an på bemanding af folk de har til at pakke det, hvis det kun er en håndfuld kommer det til at tage lang tid og ellers skal det være automatiseret. Jeg vil ikke blive overrasket hvis det har solgt mellem 40-50k guld trøjer