Fanshoppen
EnigSyntes den er pisse fed
Men hvor jeg syntes det blå Ceres logo gav mega god mening på den “gamle” så tror jeg, at et rødt Ceres logo på den nye havde gjort den endnu federe
Det synes jeg er lidt sjovt - for det er sådan jeg har det med Hummel og (mange af) deres designs til AGF igennem de sidste mange år.. Craft har jeg det dog fint med, men det er nok fordi jeg er dedikeret løber og stoffet Craft bruger, minder en del om løbetøj..Må indrømme at dette er endnu et "nej, tak" til Crafts designs. Der er et eller andet ved dem der for mig til at føle det er børnetøj og materialet på dem jeg har været tættere på er heller ikke min kop te.
Er den størrelsesmæssigt det samme som sidste år?Har lige hentet min og er positivt overrasket – stoffet er tykkere, end jeg havde regnet med. Det eneste aber dabei er, at stjernen over AGF-logoet, logoet i nakken og Craft-logoet er sådan noget plastik/skumtryk, der er limet på. Er lidt i tvivl om, hvor godt det holder i længden.
Yes Sir
Jeg har ikke den fra sidste år, men jeg kan i hvert fald sige, at denne XL virker en smule mere rummelig end min seneste Hummel XL – hvis det er til nogen hjælp.