Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)
A er VIP, til venstre i billedet er over mod Vejlby-Risskov Hallen.Har jeg mon vendt billedet på hovedet i mit hovede? Er C det nye A set ovenfra? Er C = VIP og med Vejlby-Riiskov-hallen bagved?
Du vil altid ku' få en billet, da der er ikke er flere billetabonnenter end hvad kapaciteten på de enkelte afsnit er, og pulje 1 kommer til at bestå udelukkende af sæsonkortholdere og abonnenter.
- På Ceres Park, Vejlby konverteres dit sæsonkort til et Stemningsabonnement.
- Denne ændring betyder, at du aktivt skal hente en billet fra kamp til kamp til Stemningsafsnittet D1. Hent en billet så længe, der er billetter til salg
Hvad fanden er det for noget svineri?
Nu er jeg pludselig ikke sikret billet til alle kampe. Kommer vi en situation hvor vi har noget på spil i slutspillet mod hold som FCK, FCM og BIF,
så skal jeg pludselig sidde og være nervøs foran computeren hver anden uge og håbe jeg får billet.
Du vil altid ku' få en billet, da der er ikke er flere billetabonnenter end hvad kapaciteten på de enkelte afsnit er, og pulje 1 kommer til at bestå udelukkende af sæsonkortholdere og abonnenter.
Altså helt ærligt!? Hvad har I sammen inde på tribunen!? Kan da ikke være meget…2-4 kan jeg forstå er sammen og kan en dialog under kampen…men 25!? Må indrømme jeg overhovedet ikke er med ift bekymringen….Vi er en stor flok der sidder sammen på C6 øvre og har gjort det i rigtig mange år "ca 25" nu skal vi booke sammen hver gang.....jeg kæmper lidt for at minde mig selv om at det er kult i Vejlby....jvf JN!
Jeg læser det, som at det er ca. 25 år.Altså helt ærligt!? Hvad har I sammen inde på tribunen!? Kan da ikke være meget…2-4 kan jeg forstå er sammen og kan en dialog under kampen…men 25!? Må indrømme jeg overhovedet ikke er med ift bekymringen….
Jeg læser det, som at det er ca. 25 år.
I alle tilfælde er den slags vel personlige behov, præferencer og vurderinger.
Jeg er godt nok heller ikke imponeret over Vejlby, må jeg indrømme. Jeg tror, det kommer til at sutte gevaldig røv.![]()
Hvis man nu er en stor gruppe, der mødes før eller efter kampen til fælles aktiviteter og gerne vil sidde sammen på stadion for det sociales skyld, kan jeg ikke forstå, at det kommer andre ved.Altså helt ærligt!? Hvad har I sammen inde på tribunen!? Kan da ikke være meget…2-4 kan jeg forstå er sammen og kan en dialog under kampen…men 25!? Må indrømme jeg overhovedet ikke er med ift bekymringen….
Ok, fint med mig…men hvordan kan 25 prsha noget socialt på en lang række eller i bedste fald flere rækker…undrer mig bare! Nå, pyt!!Hvis man nu er en stor gruppe, der mødes før eller efter kampen til fælles aktiviteter og gerne vil sidde sammen på stadion for det sociales skyld, kan jeg ikke forstå, at det kommer andre ved.
Jeg tror dog også, det er 25 år, som @Rastapopoulos mener.
I Tossehjørnet er vi ca 25 - 30 med sæsonkort, men vi sidder selvfølgelig heller ikke nedAltså helt ærligt!? Hvad har I sammen inde på tribunen!? Kan da ikke være meget…2-4 kan jeg forstå er sammen og kan en dialog under kampen…men 25!? Må indrømme jeg overhovedet ikke er med ift bekymringen….
Vi har det samme setup og kan virkelig ikke forstå hvorfor man ikke kan få en fast plads. Glæder mig helt vildt til det nye stadion er færdig men synes godt ikke de gør meget for at please os gamle tosser.Vi er en stor flok der sidder sammen på C6 øvre og har gjort det i rigtig mange år "ca 25" nu skal vi booke sammen hver gang.....jeg kæmper lidt for at minde mig selv om at det er kult i Vejlby....jvf JN!
Jeg har det på samme måde. Jacob Nielsen har gjort en dyd ud af at nævne igen og igen, at det bliver nogle lidt bøvlede år i Vejlby, men at der så venter os noget fantastisk på den anden side.Ja tingene bliver ikke helt som normalt de næste to år.
Er I virkeligt så overraskede over det?
Som jeg forstår det, skal sæsonkortholdere nok komme forrest i køen, men kan ikke altid forvente at få lige præcis de helt perfekte billetter.
Mon ikke det går?
Lad os rent hypotetisk antage, at man ikke ses så ofte. Måske bytter man pladser internt i gruppen. Sidder mellem forskellige til hver kamp. Måske går man sammen ned til pausesmøg. Måske har man nogle ritualer. Måske er der to faste ølkuske, som bærer seks i hver hånd, og så får taberen i stolelegen ingen. Måske sidder man 5*5 eller 7+6+6+6 og kan alligevel tale med flere end blot sidemanden ved at vende hovedet tilbage eller råbe ned i de gammelmandsdøve ører på rækken foran.Ok, fint med mig…men hvordan kan 25 prsha noget socialt på en lang række eller i bedste fald flere rækker…undrer mig bare! Nå, pyt!!
At man både mister faste pladser og overdækning til samme pris som nu med Guld+Lad os rent hypotetisk antage, at man ikke ses så ofte. Måske bytter man pladser internt i gruppen. Sidder mellem forskellige til hver kamp. Måske går man sammen ned til pausesmøg. Måske har man nogle ritualer. Måske er der to faste ølkuske, som bærer seks i hver hånd, og så får taberen i stolelegen ingen. Måske sidder man 5*5 eller 7+6+6+6 og kan alligevel tale med flere end blot sidemanden ved at vende hovedet tilbage eller råbe ned i de gammelmandsdøve ører på rækken foran.
Måske synes man, det er fedt af helt andre årsager. Hvad ved jeg? Nå jo, jeg ved én ting. Nej faktisk to. For det første rager det ikke mig, hvorfor folk gerne vil sidde sammen. For det andet er det en gigantisk forringelse, at vi skal betale samme pris for en plads på et ringere stadion, når også pladsfordelingen ødelægges.
Synes det er pinligt ringe, at det er lavet på den måde. Alle, der har faste pladser på Århus Stadion, skal også tilbydes faste pladser på Vejlby Stadion uden at skulle lege stoleleg fra kamp til kamp.
Så man vælge efter anciennitet og sæsonkortkategori. Og ja, ud fra en algoritme, hvor der ikke bliver enkeltstående tomme sæder, men dog med muligheden for at få sin faste plads.