New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 204K
Cykling
Ja og at Vingegaard vinder hvis forskellen fortsætter som i forgårs, jeg hørte lige en kort BT video med Rasmus Rask og Lasse Vøge, og her mente Rask at nu var Pogacar favorit. Det er jeg godt nok ikke enig i men det bliver da tæt.
Enig. Især ikke når Jumbo er så meget stærkere end UAE. Kuss er vel den tredjebedste bjergrytter i løbet, så hvis Vingegaard får en offday kan han redde meget. Og omvendt gøre tidsforskellen endnu større hvis Pogacar bliver sat. Vel ikke skævt at antage, at Pogacar maks. havde tabt 20-30 sekunder i forgårs, hvis han havde haft Kuss på sit hold.

Puy de dome bliver eddermamme spændende. TJV skal gøre duellen lang og hård for at knække Pogi, og ikke lade ham sidde på hjul og så afgøre alt på de sidste 2 km. Det er så bare en mega high risk strategi, hvis JV ikke har benene.

Apropos benene, så var JVs performance (højdejusteret watt pr kg) hans bedste i karrieren (7.46w/kg) - men blev altså matchet af Pogi der i sin karriere aldrig har kunnet matche JV på stigninger over 25 minutter.

Jeg ved ikke hvad Pogi har lavet på den Home trainer - men det har… virket

Og så skulle et par demonstranter med håndlim som fetish lige markere sig.
Fedt, man vælger at ignorere dem komplet både hvad angår hvem de er og ved ikke at vise dem på globalt tv
Der er (virkeligt!) mange grimme ting, der kan siges om den slags, men i det mindste flytter det finalen hen på den anden side af AGFs kamp. Intet er så skidt...

Fuck et cykelløb. Tror aldrig jeg har set så vildt et væddeløb fra så langt ude.

Og fantastisk dansk indsats - dog lidt bittert at Mads P fuckede en finale op for første gang i sit liv. Havde tydeligvis undervurderet Pogacars spurt og endte med nærmest at køre leadout for ham. Havde ellers set godt ud på det podie.

Vingegaard er altså en vanvittig rytter, ja man kan godt bruge ordet GT fænomen. Benene skulle lige i gang og nu er han Vuelta feltets klart bedste rytter. Vinder i dag hans 2. etape og er nu kun 29 sekunder efter holdkammeraten Sepp Kuss.
Mange ønsker Kuss skal vinde pga. af hans altid solide og loyale arbejde som hjælperytter men en GT skal vindes med benene og der er Vingegaard bare et niveau over. Spændende om Jumbo vil lade Kuss vinde, svaret kommer med stor sandsynlighed i morgen.

Vingegaard er altså en vanvittig rytter, ja man kan godt bruge ordet GT fænomen. Benene skulle lige i gang og nu er han Vuelta feltets klart bedste rytter. Vinder i dag hans 2. etape og er nu kun 29 sekunder efter holdkammeraten Sepp Kuss.
Mange ønsker Kuss skal vinde pga. af hans altid solide og loyale arbejde som hjælperytter men en GT skal vindes med benene og der er Vingegaard bare et niveau over. Spændende om Jumbo vil lade Kuss vinde, svaret kommer med stor sandsynlighed i morgen.
Spørgsmålet er, om Kuss kan vinde. Hvis de andre favoritter kører fra ham i morgen, så er Vingegaard og Roglic nødt til at køre med dem - og i dag var han ikke stærk nok til at sidde med.

Back