Cykling
Indeed. Men alting skal jo foregå i Københavns-området, uagtet om de har lokationerne til det.Start i Søhøjlandet og slut i Vejle. Så ville det blive et fedt løb.
Indeed. Men alting skal jo foregå i Københavns-området, uagtet om de har lokationerne til det.Start i Søhøjlandet og slut i Vejle. Så ville det blive et fedt løb.
Jeg tog Kiddesvej, Chr Wintersvej, Munkebjerg, Mølgårdsvej og Dornsvej (de fem grimmeste i Vejle) med mine 0,1 tons i går. Der er i hvert fald mulighed for at sætte de tunge sprintere når procenten rammer 20 % et par gange.Start i Søhøjlandet og slut i Vejle. Så ville det blive et fedt løb.
Så er det snart.
Glædeligt Vingegaard føler han er stærk nok til at stille til start men jeg må sige, jeg har virkelig dårlige vibes. De 2 første etaper er benhårde og rigtige Pogacar etaper. Han vil helt sikkert angribe Vingegaard på begge etaper og sammenholdt med der er mange nedkørsler, hvor styrtet må side i Vingegaards hoved + usikkerheden med hvad formen er, så frygter jeg tidstab på 1-2 minutter.
Van Aert får en absolut nøglerolle på de etaper og hvis Vingegaard skal vinde for 3. gang, så skal Van Aert lægge personlige ambitioner til side især på 2. etape.
Et sødt lavet og overskueligt overblik over etaperne.
Enhver med rødt/hvidt hjerte håber selvfølgelig på Jonas! Andet er landsforræderi....Det bliver Pogi Smash!
Forhåbentlig. Jeg tror på et forholdsvis åbent løb, men Pogačar har alletiders mulighed for at gøre noget helt særligt![]()
Så er det snart.
Glædeligt Vingegaard føler han er stærk nok til at stille til start men jeg må sige, jeg har virkelig dårlige vibes. De 2 første etaper er benhårde og rigtige Pogacar etaper. Han vil helt sikkert angribe Vingegaard på begge etaper og sammenholdt med der er mange nedkørsler, hvor styrtet må side i Vingegaards hoved + usikkerheden med hvad formen er, så frygter jeg tidstab på 1-2 minutter.
Van Aert får en absolut nøglerolle på de etaper og hvis Vingegaard skal vinde for 3. gang, så skal Van Aert lægge personlige ambitioner til side især på 2. etape.
Et sødt lavet og overskueligt overblik over etaperne.
Well sue me. Til VM og OL holder jeg med danskerne over alle andre, men selve cykelsporten betyder generelt mere for mig end klaphatten.Enhver med rødt/hvidt hjerte håber selvfølgelig på Jonas! Andet er landsforræderi....
Pidcock har tydeligt meldt ud, at han satser på OL og egentlig er ligeglad med, om han skal køre Tour. Med andre prøver han at tale sig af holdet - uden held. Måske han alligevel kan tage sig sammen og vinde en etape. Jeg håber lidt, at Bernal måske har mod på at køre klassement i år, hvor toppen må forventes at være fladere. Det samme kan måske komme Thomas til gode, men jeg ville blive svært imponeret, hvis han stadig har overskud til at blande sig i toppen efter hans pæne Giro.Hvad med Ineos - gad vide hvor de er i år og om de vil være med i kampen? Satser de på Bernal, Pidcock eller begge to? Og hvad med good-old-man Geraint Thomas kan han endnu engang vise stabilitet.
Pidcock har tydeligt meldt ud, at han satser på OL og egentlig er ligeglad med, om han skal køre Tour. Med andre prøver han at tale sig af holdet - uden held. Måske han alligevel kan tage sig sammen og vinde en etape. Jeg håber lidt, at Bernal måske har mod på at køre klassement i år, hvor toppen må forventes at være fladere. Det samme kan måske komme Thomas til gode, men jeg ville blive svært imponeret, hvis han stadig har overskud til at blande sig i toppen efter hans pæne Giro.
Jeg vil gerne nævne Carapaz som en giftig outsider. Han er en led væddeløber, og EF kommer med et virkelig stærkt mandskab, som ikke har noget imod at angribe. Jeg
Kæmpetab for dette års kommenteringBare hvis der er nogle med præferencer ift. hvem der kommenterer...
![]()
Syg Rolf Sørensen misser Tour de France 2024
Rolf Sørensens afløser i TV 2s Tour de France-dækning bliver Trine Schmidt.sport.tv2.dk
Både og synes jeg. Rolf er rigtigt stærk til den taktiske analyse af løbet, men meget af hans øvrige viden er ret forældet synes jeg. Antager at Vinjebo rykkes op som "1.-ekspert" og han har altså fingeren på pulsen ift. ryttere, udstyr m.m. på en helt anden måde end Rolf. Og Trine Schmidt er også en rigtigt dygtig ekspertkommentator, som ikke er bange for at rette de gamle kommentatorer, når de får sagt noget vrøvl.
Touren og VM er de eneste løb, jeg næsten altid ser på TV2 (ellers foretrækker jeg klart Eurosport). Rolf Sørensen er ikke nødvendigvis verdens bedste kommentator, men han har hjertet på rette sted på en måde, der er smittende og passer perfekt til de rette lejligheder. Der findes ingen bedre til en dansk sejr.Bare hvis der er nogle med præferencer ift. hvem der kommenterer...
![]()
Syg Rolf Sørensen misser Tour de France 2024
Rolf Sørensens afløser i TV 2s Tour de France-dækning bliver Trine Schmidt.sport.tv2.dk
Det er nok at strække den, men podiet kan godt være et interessant spil.Hvis du tror på ham som vinder, tænker jeg der er et super godt odds. Det må være på xxx. Elsker hold/ryttere som tør angribe, det er så meget mere fascinerende at se på end det andet.