Cykling
TilgiveraldrigErikR
Experienced member
Hold kæft hvor er I civiliserede. I burde gå ind i politik, og det er sagt helt oprigtigt og uden sarkasme.
Hold kæft hvor er I civiliserede. I burde gå ind i politik, og det er sagt helt oprigtigt og uden sarkasme.
Det er er virkelig voldsomt hvordan han øger med 15-20 sekunder de sidste 5km med nedkørsel/fladt terræn mod vinge, seixas og Del ToroJeg har sjældent set pogien skære ansigt som da han kørte væk idag.
Vinge er lidt svær at blive klog på
Sætter godt tempo, men mangler lige det sidste for at droppe de menneskelige
For så selv at mangle eksplosivitet til sidst og miste sekunder
Ja, efter han kommer over toppenDet er er virkelig voldsomt hvordan han øger med 15-20 sekunder de sidste 5km med nedkørsel/fladt terræn mod vinge, seixas og Del Toro
Vingo en lille smule under niveau, tror jeg. Det nager mig stadig hvor meget Pogi forbedrede sig fra ene år til andet (uden at åbne dén igen), men jeg tror dét han leverer opad i dag er tæt ved Jonas’ bedste også.Vil stadig påstå at Vinge er under niveau, hvilket også gør det pogacer laver, mindre skræmmende.
Eller er Lipowich, sexas, Ayuso og Del Toro alle sammen kommet markant tættere på dem begge. Hva tror I?
Det giver vel også mening med en Giro i benene, at han ikke er på tiptop niveau, personligt tror jeg ikke på ideen om Giroen som forberedelse til touren.Vil stadig påstå at Vinge er under niveau, hvilket også gør det pogacer laver, mindre skræmmende.
Eller er Lipowich, sexas, Ayuso og Del Toro alle sammen kommet markant tættere på dem begge. Hva tror I?
Vil stadig påstå at Vinge er under niveau, hvilket også gør det pogacer laver, mindre skræmmende.

Vil stadig påstå at Vinge er under niveau, hvilket også gør det pogacer laver, mindre skræmmende.
For mig er det begge dele. Vingegaard er lidt under vanligt niveau og de andre er kommet lidt tættere på. Hullet til nr. 2 er (historisk?) stort, men nr. 3-6/7 stykker er tættere på end vi har set de sidste 5 år, hvor Pogi og Vinge var i en liga helt for sig selv.For mig at se, er Pogacar mindst lige så skræmmende, som han plejer at være.
Han fører med 04:30 efter tre bjergetaper. Det er ganske vanvittigt, og han kommer vel til at vinde med ti minutter.
Vingegaard er tættere på de øvrige i niveau. Om det skyldes et fald i hans niveau eller at de har øget deres niveau, er svært at sige. Men de er øjensynligt alle længere fra Pogacar end sidste år.
For mig er det begge dele. Vingegaard er lidt under vanligt niveau og de andre er kommet lidt tættere på. Hullet til nr. 2 er (historisk?) stort, men nr. 3-6/7 stykker er tættere på end vi har set de sidste 5 år, hvor Pogi og Vinge var i en liga helt for sig selv.
Og det er måske det mest opmuntrende man kan tage med fra årets løb. Pogi og især Vingegaard bliver ikke meget bedre, mens alle de unge stadig kan lægge en del på. Især Seixas naturligvis. Fuldstændigt mindblowing han har det niveau som 19-årig.
Jeg er overbevist om at Vingegaard har valgt at køre Giroen fordi han godt har været klar over at han ikke kan køre fra Pogacar. Det betyder samtidig at han ikke møder op til Touren i tip top form og derfor er afstanden til dem der bejler til tredje pladsen blevet mindre. Jeg synes det er en fornuftig prioritering at køre Giroen, fordi det et en kæmpe præstation at have vundet alle tre Grand Tours, men jeg forstår ikke han stillet op i Touren. Medmindre det er en slags gardering i fald at Pogacar styrter. Han siger selv at han ikke kører efter 2. pladsen men det er det bedste han kan håbe på så længe Pogacar bliver på cyklen. At det nu faktisk ser ud til at han skal passe mere på dem der kommer bagfra er jo bare mere salt i såret. Samtidig synes jeg det er gået lidt komiske Ali i Vingegaards udtalelser og al snak om uge 3 må snart høre op. Tillykke til Pogacar med hans femte Tour sejr. Så mangler han bare to for at komme op på siden af Armstrong.Vil stadig påstå at Vinge er under niveau, hvilket også gør det pogacer laver, mindre skræmmende.
For det første fik han næppe den løn, hvis han ikke stillede op i årets for sponsoren suverænt vigtigste løb. For det andet, så er vi altså blevet rimeligt forvente, når en andenplads i Touren ikke længere er et interessant resultat i sig selv.Jeg synes det er en fornuftig prioritering at køre Giroen, fordi det et en kæmpe præstation at have vundet alle tre Grand Tours, men jeg forstår ikke han stillet op i Touren. Medmindre det er en slags gardering i fald at Pogacar styrter. Han siger selv at han ikke kører efter 2. pladsen men det er det bedste han kan håbe på så længe Pogacar bliver på cyklen.