Cykling
Hvad er der sket/blevet skrevet?Jeg synes, det er lidt træls, at vi, der holder af cykling, er blevet udskammet her på forummet...
Herregud...
Der bliver skrevet lidt i Off topic forummet.
Det er så det
Udskammet ligefrem? Det synes jeg nu ikke jeg har set. Men kan da godt forstå at dem der ikke går op i det gerne vil kunne mute tråden. På samme måde som jeg virkeligt ikke gider VAR-tråden.Jeg synes, det er lidt træls, at vi, der holder af cykling, er blevet udskammet her på forummet...
Herregud...
Det er så det
Jeg synes, det er lidt træls, at vi, der holder af cykling, er blevet udskammet her på forummet...
Herregud...
Det er så det
Glimrende Omloop! Ikke den store danskerudgave, men når Mads P og Vingegaard går ud af åbningsweekenden med allerede mindst 8, formentligt 10, sæsonsejre imellem sig, så kan vi nok godt glæde os til 2024-sæsonen alligevel.
Helt fair. Men er det ikke en holdning, man kan have i stilhed. Alternativt oprette en tråd til emnet, så vi kan diskutere cykelløb her?Jeg er ret fanatisk fan af cykelløb, men det kan godt være, det er ved at være tid til at slutte mig til dem, der ikke orker det...
Det var vel at diskutere cykelløb - det kunne i hvert fald også næsten være min kommentar til gårsdagens opvisning.Helt fair. Men er det ikke en holdning, man kan have i stilhed. Alternativt oprette en tråd til emnet, så vi kan diskutere cykelløb her?
Haha, kan godt følge dig. Jeg tog en lur og tjekkede først ind igen da der manglede 7-8 km. Og fulgte primært slutningen for at se om Skujins fik 2. pladsen (en af mine favorit-ryttere).Jeg er dejligt hyklerisk anlagt på den front. En 80 km. solo af Pogi slubrer jeg i mig. Når Remco gør det samme, synes jeg også, det er træls![]()
Nu var det sådan set ment som et indlæg om cykelløb... Altså at jeg synes, der skal gøres noget for at undgå alle de ekstremt forudsigelige og uinteressante løb, vi efterhånden har. Jeg elsker cykelløb for meget til at holde min kæftHelt fair. Men er det ikke en holdning, man kan have i stilhed. Alternativt oprette en tråd til emnet, så vi kan diskutere cykelløb her?