New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 204K
Jeg synes, det er lidt træls, at vi, der holder af cykling, er blevet udskammet her på forummet...
Herregud...
Der bliver skrevet lidt i Off topic forummet.
Det er så det
Udskammet ligefrem? Det synes jeg nu ikke jeg har set. Men kan da godt forstå at dem der ikke går op i det gerne vil kunne mute tråden. På samme måde som jeg virkeligt ikke gider VAR-tråden.

Men glædelig Omloop-dag til alle troende😁

Jeg synes, det er lidt træls, at vi, der holder af cykling, er blevet udskammet her på forummet...
Herregud...
Der bliver skrevet lidt i Off topic forummet.
Det er så det

Hvis I føler jeg har bidraget til det - så beklager jeg. Men tænker ikke det er mig - for jeg har kun bedt om en funktion om at kunne ignorere tråde - og brugte Cykling-tråden som eksempel.

Jeg synes I skal give den gas.
Der var også manager-tråde engang.

Altså personligt vil jeg blot gerne kunne ignorere det, som absolut ikke har min interesse.
Og kommer der en kvindefodbold-tråd - så sætter jeg måske nok også den på ignorer.

Jeg spenderer rigeligt med tid herinde, så det er også en måde at begrænse sig lidt :D

Glimrende Omloop! Ikke den store danskerudgave, men når Mads P og Vingegaard går ud af åbningsweekenden med allerede mindst 8, formentligt 10, sæsonsejre imellem sig, så kan vi nok godt glæde os til 2024-sæsonen alligevel.

De ser begge to ud til at være klar fra sæsonstarten - selvfølgelig ikke de største løb de har vundet men viser rigtig gode tendenser (y)

Skjelmose fik ikke sat de andre fuldstændig i går men angreb på stigningen og endte med at tabe spurten. Der kan også være gode ting i vente fra ham.

Helt fair. Men er det ikke en holdning, man kan have i stilhed. Alternativt oprette en tråd til emnet, så vi kan diskutere cykelløb her?
Det var vel at diskutere cykelløb - det kunne i hvert fald også næsten være min kommentar til gårsdagens opvisning.

Man ser og ved, det er en fantastisk præstation, men godt væddeløb var det altså ikke. Var det hverdag, orkede jeg næppe heller at følge lige så meget med, som jeg ellers gør.

Jeg er dejligt hyklerisk anlagt på den front. En 80 km. solo af Pogi slubrer jeg i mig. Når Remco gør det samme, synes jeg også, det er træls ☺️
Haha, kan godt følge dig. Jeg tog en lur og tjekkede først ind igen da der manglede 7-8 km. Og fulgte primært slutningen for at se om Skujins fik 2. pladsen (en af mine favorit-ryttere).

Helt fair. Men er det ikke en holdning, man kan have i stilhed. Alternativt oprette en tråd til emnet, så vi kan diskutere cykelløb her?
Nu var det sådan set ment som et indlæg om cykelløb... Altså at jeg synes, der skal gøres noget for at undgå alle de ekstremt forudsigelige og uinteressante løb, vi efterhånden har. Jeg elsker cykelløb for meget til at holde min kæft
;)

Back