Conference League 2023-2024 (ECL)
You can just keep posting comments in EnglishI hope it can be translated, as I don't speak Danish.
Anyway, hello first post here! American and have been a fan for several years now as I am distantly related to Benny Feilhaber and became a fan when he was here! Also follows Wolves in the Premier League and is a librarian.
As for the point of this topic, it will be difficult against Bruges, but I think we can do it. Keep the faith!
Hvilken belgisk øl er bedst?Jeg har fundet en fan fra Club Brügge til st besvare spørgsmål
Er der noget bestemt i brænder for at vide?
Hvad er den generelle holdning, tror de det bliver en walkover?Jeg har fundet en fan fra Club Brügge til st besvare spørgsmål
Uwe Rösler og Ronni Deila skulle angiveligt have haft nogle drabelige opgør da de trænede i Tippeligaen, hvad er forventningen til den nye træner, der er vel et ret klart billede af hans evner fra tiden i Standard Liege?Jeg har fundet en fan fra Club Brügge til st besvare spørgsmål
Jeg tænkte også straks at der må være en der vil vide hvorfor deres øl er noget sødt sprøjt hehe.
Jeg har fundet en fan fra Club Brügge til st besvare spørgsmål
Ja, eller bare det generelle indtryk af niveaet i dansk klubfodbold.Hvad vidste vedkommende om AGF inden lodtrækningen?
Og bare svar ærligt selvom det måtte være nul og nix - vi kan tage det.
I think that most ordinary fans around the world know about FCK and not much else about Danish football. A bit like Scottish football (my brother is a huge Celtic fan) where people probably only know about them and Rangers.Yes, or just the general impression of the level in Danish club football.
Please keep writing in English instead of running your text through Google translate or whatever. That would only make it harder to understand you.I will continue to translate my posts into Danish before I post them, just to make it easier for everyone; It is no problem!
Er der nogen der ved om det er afsnit 421 eller afsnit 422 de mest stemningsskabende vil stå på? Jeg har min ældre far med, og stå op i 90+ min, er nok ikke noget for ham.
More like 99.9%...
I second that - more than half my colleagues don't understand Danish, so I'm used writing and speaking EnglishMore like 99.9%...
Half my work is in English (both written and spoken) and I'm sure I'm not the only here in that situation. Far from it. So please keep writing in English rather than having your posts machine-translated.
Tror det bliver 421 der bliver mest aktive. Du skal nok ikke forvente at pladsnumre bliver overholdt dernede.Er der nogen der ved om det er afsnit 421 eller afsnit 422 de mest stemningsskabende vil stå på? Jeg har min ældre far med, og stå op i 90+ min, er nok ikke noget for ham.
Og som et tillægsspørgsmål til mit første omkring Ronni Deila, hvor langt er det fornemmelsen at han er med at implementere sin spillestil, og få hentet de spillere som passer til den?Jeg har fundet en fan fra Club Brügge til st besvare spørgsmål
|
|
Conference League (CL) 2021/2022-tråden
|
|
|
AGF i Europa League 2020-21
|