Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Surt. Satme heller ikke nemt for ham at komme ind i en kamprytme.
Efter de nuværnede tolkninger var der klart straffe. Armen søger bolden, før han reagerer - for sent - ved at trække den væk. Der er skaden sket, og den giver straffe hver gang.Jeg synes stadig, der er noget, der hedder "påskudt". Jeg mener ikke, der har været et eneste straffespark indtil videre.
Derfor liker Jeg også dit åbenbart ironiske statement.![]()
Det bestrider jeg slet ikke. Jeg synes bare, det er noget pjat.Efter de nuværnede tolkninger var der klart straffe. Armen søger bolden, før han reagerer - for sent - ved at trække den væk. Der er skaden sket, og den giver straffe hver gang.
Den ramte hans arm, men den befandt sig foran hans bryst.Den rammer sgu da Bech i hovedet det kan ikke tage så lang tid
JJ mente det åbenbart alvorligt da han sagde han var den dårligste forsvarsspiller i truppen.Storch er dog kommet godt fra start! Han er kun 17 og debuterer simpelthen i dén kamp!!!
Ja spørsmålet er om det bliver i år JH ender på bænken, han er sgu go ham Mads H