Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
To mand tilbage på deres bedste positioner - det gør bare underværkerDer e en fornøjelse at få Bech tilbage på 10'eren.
Og så scoret han sgu!
Hvis vi skulle gå hen og gøre det umulige, er der jo ingen der siger du behøver at ramme puden før i drager mod lufthavnenFedt. Jeg kan kun følge med her i tråden fra Malaga. Vi skal ud at spise her kl 20 og så mod lufthavnen kl 4 i nat. Det vil satme være grande at få et resultat i dag.
Fandeme ærgerligt, at vi smed den i den første kamp, vi kan jo sagtens være med. Men det kan da give os et boost med en god indsats i dag
"Dansk mand anholdt i spansk lufthavn for at nægte at ophøre med at synge Thomas Helmig tidligt om morgenen."Fedt. Jeg kan kun følge med her i tråden fra Malaga. Vi skal ud at spise her kl 20 og så mod lufthavnen kl 4 i nat. Det vil satme være grande at få et resultat i dag.
Det er vel ikke første gang du rammer en lufthavn i højt humørFedt. Jeg kan kun følge med her i tråden fra Malaga. Vi skal ud at spise her kl 20 og så mod lufthavnen kl 4 i nat. Det vil satme være grande at få et resultat i dag.
Famous last words til familien “vi ses i lufthavnen”.Hvis vi skulle gå hen og gøre det umulige, er der jo ingen der siger du behøver at ramme puden før i drager mod lufthavnen![]()
Jeg fik “lov” at se første kamp og Brøndby kampen inden vi gjorde noget. Særligt efter første kamp gad hun fandeme ikke have at det ødelagde mere planlægning når det alligevel blev et lårteresultatDet er vel ikke første gang du rammer en lufthavn i højt humør
Og hvad er det da for en familie som mener du skal ud og spise mens AGF spiller - der mangler noget opdragelse![]()
Den var stor
Svær redning så synes ikke at han gøre så.meget andet.Flot redning af Hedenstad, skal dog ikke parere direkte ud til modstanderen..