Champions League 2026/27
Christian M
Experienced member
Jeg gider simpelthen heller ikke ryge ud til Niels Frederiksen og se BIF fans fejre det som deres sejr.Ja, en tur til Cypern i midt Juli ville nok ikke være at foretrække!
Jeg gider simpelthen heller ikke ryge ud til Niels Frederiksen og se BIF fans fejre det som deres sejr.Ja, en tur til Cypern i midt Juli ville nok ikke være at foretrække!
Og forholdsvist tæt på Vestbredden...Beer Sheva ligger i den sydisraelske ørken. Der kan også godt blive varmt i juli..
Ja, en tur til Cypern i midt Juli ville nok ikke være at foretrække!
Ved det ikke, men kan ikke forestille mig det.Der tænker jeg ikke vi skal ned. Må man overhovedet spille dernede for tiden?

Der var faktisk en ret stor fejl i mit opslag.
Nogle af holdene på listen skal gennem Q1 for overhovedet at nå dertil. De er kun på listen ud fra deres forventede sejr i den runde.
Det betyder, at de fem dårligste af de seeded på den første liste, rent faktisk kan blive skiftet ud med fem hold, der på papiret er endnu dårligere.
Q1 ser sådan ud.
View attachment 7000
Men AGF kommer kun til at møde seedede hold (dvs. nok ikke nogle af ovenstående).Der var faktisk en ret stor fejl i mit opslag.
Nogle af holdene på listen skal gennem Q1 for overhovedet at nå dertil. De er kun på listen ud fra deres forventede sejr i den runde.
Det betyder, at de fem dårligste af de seeded på den første liste, rent faktisk kan blive skiftet ud med fem hold, der på papiret er endnu dårligere.
Q1 ser sådan ud.
View attachment 7000
Men AGF kommer kun til at møde seedede hold (dvs. nok ikke nogle af ovenstående).
De fem øverste på listen vil være seedede, og derfor være mulige modstandere.
Skulle de tabe i runde 1, vil det hold, der slår dem, overtage seedningen.
Vi skal da have en ny svingom med Benfica!Jeg kan ikke gennemskue, hvorfor Football Meets data forventer at vores seeding rækker helt til Europa League, men jeg håber da de får ret.
Der er flere hold, som kunne være vældig sjove at møde.
View attachment 7018
Jeg var der på Aarhus stadion sidst vi mødte dem. Mener det var ‘88
Jeg var der på Aarhus stadion sidst vi mødte dem. Mener det var ‘88
Jeg kan ikke gennemskue, hvorfor Football Meets data forventer at vores seeding rækker helt til Europa League, men jeg håber da de får ret.
View attachment 7018
Det husker jeg ikke, jeg husker egentlig mest de stor rygende portugisere monotone “Benfi - Benfi - Benfi”
Så vidt jeg ved, så forsøger Football Meets Data at kombinere seedning med anslået styrke.Jeg kan ikke gennemskue, hvorfor Football Meets data forventer at vores seeding rækker helt til Europa League, men jeg håber da de får ret.
View attachment 7018