Champions League 2026/27
Måske skulle du lige åbne din browser bare en smule før næste gangHvor var det sindssygt. Hver gang, jeg skulle til at vælge et sæde, forsvandt det. Rent 80er-computerspil eller den der frø i omrejsende tivolier, som man skal banke i skallen med en hammer, når den popper op.
Endte med et par skodpladser, men bedre end ingenting. Min browser frøs i 15 sekunder, da salget åbnede. Fucking 15 sekunder. Så jeg var inde 12:00:15 og røg i køen som nummer 1797. Dem, der sagde, at der nok skulle være pladser til alle interesserede, har begået en lettere fejlkalkule.

Jo. Tænker også at V11 og V6 heller ikke er frigivet endnu.Er det ikke det samme hver gang?
At de holder på sektioner, som de løbende frigiver?
Således at der bliver solgt sektionsvis og ikke "hulter til bulter" rundt på stadion.
lidt prikken til deres api, og en regnskovsnedbrænding i form af AI, har spyttet denne tabel ud View attachment 7317
Måske skulle du lige åbne din browser bare en smule før næste gang
Der er stadig fint med billetter som du kan hente, men du skal nok skynde dig inden kl 13:00, hvor lidt flere får adgang.
View attachment 7318
billetsystemet skal jo have data fra et eller andet sted, jeg brugte bare et værktøj til at sende en request til samme sted, der er 2 url'er der er relevante, en der giver info om udseende, navn, id'er osv for de forskellige sectioner, og en der fortæller hvor mange ledige sæder der er per section ID, så smed jeg det igennem ai for at matche de informationer op, og lave en tabel.

billetsystemet skal jo have data fra et eller andet sted, jeg brugte bare et værktøj til at sende en request til samme sted, der er 2 url'er der er relevante, en der giver info om udseende, navn, id'er osv for de forskellige sectioner, og en der fortæller hvor mange ledige sæder der er per section ID, så smed jeg det igennem ai for at matche de informationer op, og lave en tabel.
nu ser det sådan her ud, det går hurtigt
View attachment 7319
det kan man godt kalde det. er uddannet datatekniker med speciale i programmering
det kan man godt kalde det. er uddannet datatekniker med speciale i programmering
der er vel rimelig meget fiber i sådan noget, så det blive nok ikke et problemDer er så begrænset adgang til toiletter og boder på V-sektionen. Håber ikke dem der sidder der, får dårlig mave af at spise hestefoderet…
Det er korrekt. Jeg rider videreder er vel rimelig meget fiber i sådan noget, så det blive nok ikke et problem
“EDB”….. I love it
Der sidder nogen gen z-ere et sted og tænker “edb”??
De må godt låne mine kasser med hulkort at læse op på.
Elektronisk databehandling var da ellers præcis det Gandalf var ude i.
En subtil sviner